“Fint läge”
Omdöme om Fridhems kaffestuga

Fridhems kaffestuga
Rankad som nr 99 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt beläget precis vid vattnet. Otroligt stor uteservering. Inomhus var det väldigt högljuddt. Bör få bättre ljuddämpning. Gårdagens mackor såldes för halva priset vilket uppskattades!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Friggan

Omdömet skrevs 6 juli 2021

Det var verkligen sommarkoloni-känsla här. Trevligt att något fanns där iaf för hotellet har inget att erbjuda förutom detta som är öpper vissa tider.
Öppettider år 2021
Öppet varje dag 12 juni – 27 juni. Kl. 12.00-17.00
Öppet dagligen 28 juni – 15 augusti. Kl. 10.00-20.00
Öppet dagligen 16 augusti – 22 augusti. Kl. 12.00-17.00

Datum för besöket: juli 2021
Tack veli65
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Enkelt ställe med 60-talskänsla. Skönt sitta i trädgården och njuta av fika och utsikten över högklint. Underbart med ett opretentiöst ställe.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack molndal2015
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Åt en god våffellunch. Våfflorna var lite större än vanligt och perfekt gräddade, riktigt frasiga. Ganska många sällskap vilket gjorde att väntetiden var lite längre, men det gjorde ingenting med tanke på den fina utsikten. Uteserveringen var som på en stor trädgård, kändes väldigt hemtrevligt. Mysig vistelse.
P.S. Toaletterna var helt okej.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Burriterna
Omdömet skrevs 18 september 2019

Trevligt och lugnt ställe med utsikt. Fin stämning med äldre typ av trädgårdsmöbler-
vi stannade till för fika när vi besökte Fridhem. Kaffet var bra, gotlandspannkakan god
kaffebrödet till belåtenhet.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack marianneringen

Resenärer som tittade på Fridhems kaffestuga tittade också på

Besökt Fridhems kaffestuga? Berätta vad du tyckte!