“Kul att det fanns något iaf.”
Omdöme om Fridhems kaffestuga

Fridhems kaffestuga
Rankad som nr 99 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Det var verkligen sommarkoloni-känsla här. Trevligt att något fanns där iaf för hotellet har inget att erbjuda förutom detta som är öpper vissa tider.
Öppettider år 2021
Öppet varje dag 12 juni – 27 juni. Kl. 12.00-17.00
Öppet dagligen 28 juni – 15 augusti. Kl. 10.00-20.00
Öppet dagligen 16 augusti – 22 augusti. Kl. 12.00-17.00

Datum för besöket: juli 2021
Tack veli65

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Enkelt ställe med 60-talskänsla. Skönt sitta i trädgården och njuta av fika och utsikten över högklint. Underbart med ett opretentiöst ställe.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack molndal2015
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Åt en god våffellunch. Våfflorna var lite större än vanligt och perfekt gräddade, riktigt frasiga. Ganska många sällskap vilket gjorde att väntetiden var lite längre, men det gjorde ingenting med tanke på den fina utsikten. Uteserveringen var som på en stor trädgård, kändes väldigt hemtrevligt. Mysig vistelse.
P.S. Toaletterna var helt okej.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Burriterna
Omdömet skrevs 18 september 2019

Trevligt och lugnt ställe med utsikt. Fin stämning med äldre typ av trädgårdsmöbler-
vi stannade till för fika när vi besökte Fridhem. Kaffet var bra, gotlandspannkakan god
kaffebrödet till belåtenhet.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack marianneringen
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Vi besökte Fridhem efter en promenad från Visby. Vi var där strax efter lunchtid. Vi frågan om det fanns kanelbullar var svaret vet inte när de kommer men kanske om en stund. Pajerna såg ut att ha legat sedan dagen innan. Vi valde varsin glasspinne och en kopp kaffe. Tråkigt med detta fantastiska läge som har alla förutsättningar att skapa Gotlands bästa och mysigaste kafé.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 241turist

Resenärer som tittade på Fridhems kaffestuga tittade också på

Besökt Fridhems kaffestuga? Berätta vad du tyckte!