“Bästa läget men dåligt och dyrt kaffebröd”
Omdöme om Fridhems kaffestuga

Fridhems kaffestuga
Rankad som nr 100 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Vi besökte Fridhem efter en promenad från Visby. Vi var där strax efter lunchtid. Vi frågan om det fanns kanelbullar var svaret vet inte när de kommer men kanske om en stund. Pajerna såg ut att ha legat sedan dagen innan. Vi valde varsin glasspinne och en kopp kaffe. Tråkigt med detta fantastiska läge som har alla förutsättningar att skapa Gotlands bästa och mysigaste kafé.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 241turist

Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Vacker utsikt men hade inte åkt långvägars för maten. Helt okej men inget märkvärdigt. Ett extra plus med duplohörnan för barnen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack matiildas
Omdömet skrevs 28 juni 2019

De stänger kl 17 men slutar servera våfflor och matpajer lång tid innan för att de ska rengöra järnet innan kl 17. Service som i forna Sovjetunionen.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 72Linda1234
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Ett ställe som vi alltid åker till när vi besöker Gotland. Lika fint oavsett årstid.
Gott om bord och plats.

Datum för besöket: juli 2018
2  Tack jonnys235
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Ganska opretentiöst men bra kaffe , bullar och kakor och en del smörgåsar. På sommaren är våfflor väldigt populära.
På Valborg sjungs våren in vid en stor eld. På sommaren har man en del musikframträdanden.
Badstranden vid Fridhem är mycket populär, inte minst för gotlänningar. Ligger inte så långt ifrån Visby.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Ulf K

Resenärer som tittade på Fridhems kaffestuga tittade också på

Besökt Fridhems kaffestuga? Berätta vad du tyckte!