“Härlig trädgård mitt i stan”
Omdöme om Supper Visby

Supper Visby
Rankad som nr 29 av 157 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 19 september 2018

På Supper Visby får du en härlig stämning och riktigt god mat. Detta trots att det var proppfullt på restaurangen. Man mår bra av att personalen ständigt står på tå och ser till att alla får uppmärksamhet.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Thomas S

Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Var med familj på supper en fantastisk sommarkväll. Bra o snabb service o bra lokal. Mkt trevlig personal. Åt 7 smårätter o testade oss fram på 3 vuxna. Överlag hög standard men små portioner. Speciellt råbiff och räktacos stod ut lite mer. Välgjort o snyggt men inte riktigt toppklass. Men ganska nära.

Tack Johan O
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

God välkomponerad mat, trevlig stämning och möjlighet att både dela på mindre rätter eller mer klassisk a la carte.
Lite svårt att tolka rätterna utifrån menyn och kostnaden är högre än andra tapas restauranger

Tack violakathrine
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Supper har öppet 6 veckor under sommaren, sydamerikansk mat. Helt underbart gott och priserna är humana. Servicen är enastående och drinkarna dem gör är av hög standard på oxå. Dena restaurang rekommenderas att besöka när man är i Visby.

Tack fredrikl325
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Minst lika god mat som på Supper i Stockholm, åt flera små rätter och kan rekommendera tartar på tonfisk och gamba räkor. Enda nackdelen är att det kan vara svårt att få bord om man ej bokat.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Niklas J

Resenärer som tittade på Supper Visby tittade också på

Besökt Supper Visby? Berätta vad du tyckte!