“Lite hårt men beteende drog ner”
Omdöme om Mille lire

Mille lire
Boka bord
sön 13/6
20:00
Rankad som nr 12 av 144 Restauranger i Visby

Vid vårt besök fick vi snabb service, fick lagom mycket tid på oss att beställa och maten kom in med bra tidsintervall.
Pizzan var god men jag saknade krispigheten i degen.
Det som drog ner betyget var när en bekant till personalen kom in och presenterade sin fru. Det delades då ut kramar i dessa pandemitider. Visst kanske alla var bäste vaccinerade och hade antikroppar men omdömet anser jag sviktade. Min tanke snurrade då kring vilka andra omdömen som sviktade.
Själva servicen i övrigt var väl ok, lite opersonlig och släntrianmässig men ok.

Tack Kihlman

Snabb service och riktigt god pizza. Bra läge mitt i Visby, kan sitta både ute och inne. Blev mätt och glad av besöket.

Tack lindeberg2018

Mycket goda pizzor. Ett trevligt bemötande av personalen bidrog till en trevlig eftermiddag kväll. Mycket bokat. Hade lite flyt och fick ett trevligt bord ute.

Tack joacima354
Omdömet skrevs 10 april 2021

Mycket god mat, vi återkommer!Snabb service till rimliga priser! Mycket trevlig personal som var älskvärda!

Datum för besöket: april 2021
Tack Knutters11
Omdömet skrevs 5 januari 2021 från mobil enhet

Otroligt god pizza när vi åt där för en vecka sedan! Supertrevlig servitris , Emelie!
Återvände två dagar efter, för att vi blev så hänförda!
Då blev vi serverade av en ilsken tonårstjej, som inte verkade ha sovit på flera dagar!
Vi fick en specialpizza första gången, med skinka, kronärtskocka, ruccola, mozzarella, vitlök mm..
När vi försökte beställa den av den senast omnämnda tjej, så fräste hin och sa: - Jaha, då är det alltså en cappricciosa ni vill ha??
- Nä, för cappricciosa är tomatsås, skinka, ost och champinjoner..
- Jaha, men det står på menyn att det är en cappricciosa och dessutom fattar jag inte varför ni vill ha vitlök på pizzan, det passar liksom inte!
-Ja, fast jag vill ha det! Halva utan, då min man är allergisk.
Kommer ut med en pizza med hyvlad rååå vitlök, på bådas halvor!
Pratade med den trevliga servitrisen, som förstod oss fullt och fast! Då gick häxan bakom henne och muttrade!
Har jobbat inom detta yrke i 25 år. Hennes beteende var helt oacceptabelt!!
Tack iallafall, till Emelie, som gjorde allt för att vi skulle bli nöjda!

Datum för besöket: januari 2021
Tack U3922NIannac
andréJ, Ägare på Mille lire, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2021

Hejsan,
Vad härligt att du gillar våra pizzor!
Jag ska framföra ert beröm till Emelie.
Skulle säga att glåporden inte har sin plats i recensionen och det hade kunnat skickats som ett mail till restaurangen istället. Hade förväntat mig det med 25 år erfarenhet i branschen.

Joakim, Restaurangchef.

Resenärer som tittade på Mille lire tittade också på

Besökt Mille lire? Berätta vad du tyckte!