Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
GB4451

Bra vistelse

Omdöme om Scandic Visby
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 23 apr. 2024
Trevligt hotell där vi bott många gånger, trevlig och välkomnande personal såväl i receptionen som i restaurangen. Blev även fint uppgraderade till en fin Junior Suite. Tack för det.
Datum för vistelsen: april 2024
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Moa S, Agency / ConsultantScandic Visby, svarade på det här omdömet
Svarade 2 maj 2024
Tack för era fina ord. Vi är otroligt glada över att ni väljer att komma tillbaka till oss och att ni trivs. Hoppas vi ses snart igen! Hälsningar Emil
  • Lol.travel
  • Priceline
0.5 km från Scandic Visby
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 29 mars 2024

Trevliga rum, sköna sängar , frukost av första klass. Trevlig personal. Receptionen öppen hela natten, frukost serveras från kl. 6 . Man kan även ta en drink eller i deras egen pub . Levande musik har de också då och då. Nära hamnen när man kommer sen med färjan från Stockholm .

Datum för vistelsen: mars 2024
  • Restyp: Reste ensam
Tack Hugo R
Moa S, Agency / Consultant på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2024

Hej Hugo,
Tusen tack för att du tagit dig tiden att ge oss detta fina omdöme! Det gör oss otroligt glada att se att du uppskattade vår trevliga personal och ansåg vår frukost vara av första klass, vi lägger stort fokus på detta. Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid. Vänligen Emil

Omdömet skrevs 3 november 2023 från mobil enhet

Vi sov en natt på Scandic Visby på höstlovet och är så nöjda. Rummet var rymligt och fräscht. Snygg inredning. Då det fanns plats blev vi uppgraderade till ett rum med angränsade rum till vår tonåring (till hans stora glädje). Personalen var trevliga och hjälpsamma. Och frukosten var god och hade ett stort urval för familjens olika smaker. Hotellet ligger på promenadavstånd till Visby stadskärna. Man kan gå både längs vattnet och via en fin väg bakom hotellet. Rekommenderar varmt att bo här. Vi kommer gärna tillbaka och provar poolen i sommar.

Rumstips: Säg till i receptionen om ni vill låna bastun. Då värmer de upp den i god tid till ert besök.
Datum för vistelsen: november 2023
1  Tack Mia_Sthlm
Moa S, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej Mia.
Wow vad glada vi blir av dina fina ord.
Hoppas att ni kommer tillbaka till oss i sommar!

Omdömet skrevs 8 oktober 2023 från mobil enhet

Bodde här med min dotter . Ett trevligt gemytligt hotell . Fint och rymlig rum . Genom fönstret såg vi färjorna . Rummen ligger i mindre byggnader och positivt är att det är lätt att parkera utanför. Frukosttiden bokas lätt på hotellrummet. Det är positivt för att det aldrig blir fullt och man slipper leta sittplatser.

Det negativa är att det inte finns någon helkropps spegel och att det är dåligt med avlastnings ytor i badrummet.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack brittisr
Moa S, Agency / Consultant på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2023

Tack för er fina recension, vi önskar er varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 11 september 2023

Datum för vistelsen: september 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Moa S, Agency / Consultant på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2023

Omdömet skrevs 3 augusti 2023

Underbart mysigt hotell. Vi möttes av en super trevlig kille i receptionen. Sköna sängar , god frukost med trevliga frukostvärdar. Vi är supernöjda!! Bodde här i 3 dagar. Hade med vår lilla vovve som bemöttes såå bra . Och självklart kommer vi tillbaka !!

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Pernilla A
Pernilla H, Agency / Consultant på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2023

Hejsan! Tack så mycket för er fina feedback!

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka