Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
ScandicHotels.com
Priceline150 US$
eDreams150 US$
Omdömet skrevs 19 september 2021

Bara massa plus både till hotellet och den fantastiska personalen som vara tillmötesgående och väldigt hjälpsamma.
Tysta och rymliga rum, med stort badrum.
Fick bra tips om såväl restauranger, som sevärdigheter på Gotland.
Kan varmt rekommendera att bo här.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack RebecaL493
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2021

Hej!
Stort tack för den otroligt fina feedbacken!
Det gläder oss att höra att du är nöjd med vistelsen.

Önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 8 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2021

Omdömet skrevs 5 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2021

Omdömet skrevs 4 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 3 september 2021

Frukosten verkade först välplanerad men med coronarestriktioner och endast 10-tal bord så tvingades vi sitta ute under ett tälttak i 15 grader, halv storm och spöregn. Lyckades få ett bord till sist och flyttade in. Någon minut senare blev vi ombedda att skynda oss äta färdigt för det var många gäster som ville äta. Rummet var inte heller en höjdare. Renstädat och fint men med iskall toalett och bastuvarmt sovrum samt endast en stol i tvåbäddsrum. Blankt klinkergolv i entren som med regn/dagg under skorna blev halt som is. För detta fick vi betala normalpris. Blev endast erbjuden presentkort men väljer annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Mattias_HU

Hej Mattias,

tack för din feedback.
Vad tråkigt att se att ni är missnöjda. Då detta är hanterat direkt på plats så hoppas jag ni är nöjda med den lösningen som presenterades. Om inte får ni gärna kontakta oss igen på: visby@scandichotels.com

Ha en fin vecka!