Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
150 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
150 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
ScandicHotels.com
134 US$
Se erbjudande
Hotels.com150 US$
Priceline150 US$
eDreams150 US$
Visa alla 13 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (687)
Filtrera omdömen
687 resultat
Medlemsbetyg
228
274
135
32
18
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
228
274
135
32
18
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 687 omdömen
Omdömet skrevs 19 september 2021

Bara massa plus både till hotellet och den fantastiska personalen som vara tillmötesgående och väldigt hjälpsamma.
Tysta och rymliga rum, med stort badrum.
Fick bra tips om såväl restauranger, som sevärdigheter på Gotland.
Kan varmt rekommendera att bo här.

Datum för vistelsen: september 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack RebecaL493
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2021

Hej!
Stort tack för den otroligt fina feedbacken!
Det gläder oss att höra att du är nöjd med vistelsen.

Önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 september 2021

Datum för vistelsen: september 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 5 september 2021

Datum för vistelsen: september 2021
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 4 september 2021

Datum för vistelsen: september 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 3 september 2021

Frukosten verkade först välplanerad men med coronarestriktioner och endast 10-tal bord så tvingades vi sitta ute under ett tälttak i 15 grader, halv storm och spöregn. Lyckades få ett bord till sist och flyttade in. Någon minut senare blev vi ombedda att skynda oss äta färdigt för det var många gäster som ville äta. Rummet var inte heller en höjdare. Renstädat och fint men med iskall toalett och bastuvarmt sovrum samt endast en stol i tvåbäddsrum. Blankt klinkergolv i entren som med regn/dagg under skorna blev halt som is. För detta fick vi betala normalpris. Blev endast erbjuden presentkort men väljer annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack Mattias_HU
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2021

Hej Mattias,

tack för din feedback.
Vad tråkigt att se att ni är missnöjda. Då detta är hanterat direkt på plats så hoppas jag ni är nöjda med den lösningen som presenterades. Om inte får ni gärna kontakta oss igen på: visby@scandichotels.com

Ha en fin vecka!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen