Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
150 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
134 US$
Se erbjudande
Expedia.com
150 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Hotels.com150 US$
Priceline150 US$
Trip.com154 US$
Visa alla 13 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (687)
Filtrera omdömen
687 resultat
Medlemsbetyg
228
274
135
32
18
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
228
274
135
32
18
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1419 av 687 omdömen
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Ordinär Scandicfrukost. Stundtals riktigt trångt kring buffén trots tidig slottid. Gratis parkering på området om än i begränsad omfattning. Vi hade mycket sett fram emot att kunna bada i bubbelpoolen efter frukost som tidigare år men den öppnade först klockan 12 och de sista tre dagarna av vår vistelse var den avstängd (ur funktion). Rumsstädningen var den sämsta vi upplevt på ett hotell. Under vår drygt veckolånga vistelse lyckades man inte åstadkomma en invändningsfri städning en enda dag. Flera dagar tömdes inte soporna, flera dagar var städutrustning kvarlämnad på rummet, kaffe/te fylldes inte på rutinmässigt utan vi fick gå till receptionen för att hämta, använda glas och muggar brydde man sig inte om att byta till rena och en dag hade man inte ens bytt handdukar utan använda handdukar låg kvar i en hög på badrumsgolvet. Trots att vi under vår vistelse påtalade brister i städningen blev det inte det minsta bättre. Vi kommer gärna tillbaka till Gotland men inte till Scandic Visby.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack karlmagnusa2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Hej Karl,
tack för att du tagit dig tid att ge oss en recension samt feedback.
Jag är ledsen att se att ni inte är nöjda med vistelsen.
Jag har framfört feedbacken gällande frukosten samt poolen till ansvariga som följer upp det.
Vad tråkigt att städningen inte blev bra för er, det ber vi verkligen om ursäkt för.
Påtalade ni detta i samband med utcheckning och fick ni önskat gehör för det?
Maila oss gärna på visby@scandichotels.com så kan vi ta det vidare där då det är viktigt för oss att ni känner er nöjda även fast misstag skett.

Ha en fortsatt fin dag!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen