Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Priceline150 US$
Trip.com154 US$
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Ordinär Scandicfrukost. Stundtals riktigt trångt kring buffén trots tidig slottid. Gratis parkering på området om än i begränsad omfattning. Vi hade mycket sett fram emot att kunna bada i bubbelpoolen efter frukost som tidigare år men den öppnade först klockan 12 och de sista tre dagarna av vår vistelse var den avstängd (ur funktion). Rumsstädningen var den sämsta vi upplevt på ett hotell. Under vår drygt veckolånga vistelse lyckades man inte åstadkomma en invändningsfri städning en enda dag. Flera dagar tömdes inte soporna, flera dagar var städutrustning kvarlämnad på rummet, kaffe/te fylldes inte på rutinmässigt utan vi fick gå till receptionen för att hämta, använda glas och muggar brydde man sig inte om att byta till rena och en dag hade man inte ens bytt handdukar utan använda handdukar låg kvar i en hög på badrumsgolvet. Trots att vi under vår vistelse påtalade brister i städningen blev det inte det minsta bättre. Vi kommer gärna tillbaka till Gotland men inte till Scandic Visby.

Tack karlmagnusa2017

Hej Karl,
tack för att du tagit dig tid att ge oss en recension samt feedback.
Jag är ledsen att se att ni inte är nöjda med vistelsen.
Jag har framfört feedbacken gällande frukosten samt poolen till ansvariga som följer upp det.
Vad tråkigt att städningen inte blev bra för er, det ber vi verkligen om ursäkt för.
Påtalade ni detta i samband med utcheckning och fick ni önskat gehör för det?
Maila oss gärna på visby@scandichotels.com så kan vi ta det vidare där då det är viktigt för oss att ni känner er nöjda även fast misstag skett.

Ha en fortsatt fin dag!

Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com