Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Vi bodde här ett par augustinätter och trots att hotellet var fullbokat kändes det som att ruljansen var välsmord och allt fungerade fint. Fräscht rum. Otroligt trevlig personal som bemötte oss på bästa sätt. Frukosten tyckte vi var lite bättre än Scandicsnittet. Läget vid färjeterminalen är nog bra om man är bilburen men omgivningarna och utsikten från poolen är då inte helt charmiga. Det är en dryg km att gå in till Visby centrum men det är en vacker promenad. Ett par lånecyklar finns som man får nyttja 5 h i taget. Annars finns cyklar för uthyrning också.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Tallkotten65
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Hejsan! :)
Tack för er feedback! :) Vad härligt att höra att ni haft en fin vistelse hos oss! Vi blir extra glad att ni tycker att vi har en trevlig personal som ger fin service. Det är något vi verkligen uppskattar och värdesätter.
Varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Vi fick dessvärre en mycket dålig upplevelse på Scandic i Visby. För det första så är rumsstandarden väldigt låg. Vi hade insekter både i tak, i sängen och på golvet. Utanför vid entrén hängde det fullt med olika insekter i taket/väggarna, vilket ger allt annat än ett trevligt intryck. Rummet kändes mer som ett hostel/vandrarhem än ett hotell. Ingen städning fick vi heller. Kändes sunkigt och allt annat än hemtrevligt. Sängarna var hårda och obekväma, vaknade med ryggont. Dessutom valde vi spjälsäng när vi bokade hotellet, men ingen spjälsäng eller anpassad säng för barn fick vi. Vi har trott att Scandic håller samma standard på alla hotell i Sverige, men detta var under all kritik. Vår upplevelse i restaurangen var även den bedrövlig. Maten var inte bra för det priset vi betalade. Personalen kändes oengagerade och dessutom satt personal och åt mat bland gästerna. Givetvis måste personalen få äta mat, men inte bland gäster. Väldigt oproffsigt. Vi tycker att restaurangen liknade en lokal kebaberia med ofräsch doft. Allt detta påverkade tyvärr vår vistelse på ön, då vi bävade för att gå tillbaka till hotellrummet. Tyvärr kommer vi aldrig återvända till detta hotell och vi har fått en helt ny bild av Scandic som hotellkedja.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack cissi754
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej Cissi,
Tack för er feedback efter vistelsen.
Vi beklagar att höra att ni haft en dålig upplevelse när ni besökt oss. Är det något vi strävar efter så är det att alltid ge en fin service och att skapa en härlig upplevelse för alla våra gäster.
Vi hoppas att ni även nämnde de saker ni var missnöjda med i vår reception/restaurang på plats, så att vi fått chansen att kunna rätta till en del saker medan ni bodde hos oss.

Skulle ni önska att bli kompenserade ber vi er att kontakta visby@scandichotels.com
Önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mycket fint hotell som är uppdelat i olika byggnader som gör det väldigt mysigt, som en utomlandskänsla nära Visby stadskärna. Sängarna och mycketbra, även frukosten finns det flera alternativ för mjökfritt, laktos och glutenfritt. Sämre med parkeringsplatser under högsommaren. Trevlig personal i receptionen, särskilt Moa:))
Gymmet är väldigt litet och finns knappt några redskap men bra promenadstråk finns nära hotellet.

Tack juliatourr

Hej Julia,
Tack för er fina recension! :) Vi blir så glada att höra att ni haft en fin vistelse hos oss och att ni uppskattat vårt hotell, samt vår fantastiska personal. Moa är en klippa! :)
Varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Fräscha och moderna rum i de fristående husen bredvid. Otroligt bra och serviceminded personal. Fick väldigt snabb hjälp när vi ville byta rum pga störande gäster. Man möts alltid av ett leende när man kommer till receptionen. Hit kommer vi fler gånger.

Tack 351jennya
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hejsan!
Tack för era fina ord och toppbetyg :) Roligt att höra att ni var nöjda med er vistelse och att ni uppskattade vår fantastiska personal! :)
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 6 augusti 2021