Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com
Expedia.com135 US$
Booking.com135 US$
eDreams135 US$
Travelocity135 US$
CheapTickets135 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mycket fint hotell som är uppdelat i olika byggnader som gör det väldigt mysigt, som en utomlandskänsla nära Visby stadskärna. Sängarna och mycketbra, även frukosten finns det flera alternativ för mjökfritt, laktos och glutenfritt. Sämre med parkeringsplatser under högsommaren. Trevlig personal i receptionen, särskilt Moa:))
Gymmet är väldigt litet och finns knappt några redskap men bra promenadstråk finns nära hotellet.

Tack juliatourr
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej Julia,
Tack för er fina recension! :) Vi blir så glada att höra att ni haft en fin vistelse hos oss och att ni uppskattat vårt hotell, samt vår fantastiska personal. Moa är en klippa! :)
Varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Fräscha och moderna rum i de fristående husen bredvid. Otroligt bra och serviceminded personal. Fick väldigt snabb hjälp när vi ville byta rum pga störande gäster. Man möts alltid av ett leende när man kommer till receptionen. Hit kommer vi fler gånger.

Tack 351jennya
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hejsan!
Tack för era fina ord och toppbetyg :) Roligt att höra att ni var nöjda med er vistelse och att ni uppskattade vår fantastiska personal! :)
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Pernilla H, Agentur/konsult på Scandic Visby, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig personal i receptionen. Gläder mig att se ungdomar som har erbjudits tjänst att jobba som jag såg i detta fall städa hotellrummen. Rummet var dock inte klart för incheckning förrän tidigast kl 15:00 och det kan vi leva med i sommartider.
Annars bra läge vid färjan, pool och jacuzzi finns. Vi använde inte dessa så kan inte uttala mig mer än så. Cirka en kvart promenad in till hamnen.

Det som däremot var mindre fräscht var att badrummet måste vara missat vid städningen, i alla fall dusch och badkar. I badkaret låg det fullt med svarta (färgen spelar ingen roll) långa hårstrån och även på duschväggen och över tvålarna/schampot. Mindre fräscht. Så jag började med att tvätta rent badrummet. Det är inte superkul att göra på ett hotellrum.
Uppmuntrar gärna till att personalen som städar tar en extra titt innan de städat klart.
I och med att det som tidigast går att checka in kl 15 och slarv med städningen så är det något överpris. Men mitt i högsäsong är det nog bara att gilla läget.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Iaw_13

Hejsan,
Tack för er feedback! Roligt att höra att ni uppskattar vår personal och att ni haft ett fint bemötande av oss! :) Vi blir glada för de fina orden ni skrivit!

Vad tråkigt att höra att badrummet inte var städat, och att du kände att du behövde städa det. Meddelade ni receptionen så att detta kunde åtgärdas?

Vi önskar er en fortsatt fin sommar, och hjärtligt välkomna tillbaka till oss! :)