Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com162 US$
Priceline162 US$
CheapTickets162 US$
eDreams162 US$
Hurb167 US$

Fint hotell med vänlig och hjälpsam personal, god mat och rum 438 var riktigt fint med fantastisk havsutsikt med sol hela eftermiddagen på balkongen. Underbart! Ca 10 min promenad till centrum. Hotellet har allt man kan tänka sig behöva för en perfekt semester.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack kristianpatel

Ett riktigt bra hotell som ligger inom promenadavstånd till ringmuren. Ta strandpromenaden och du har möjlighet att få fina solnedgångar på köpet.
Inga problem med parkering som var gratis, vill man hyra cykel eller ta en taxi fixas det oxå enkelt.
Blev väl bemött i receptionen och fick en stor uppgraderad lgh med stor balkong mot pool och hav. Riktigt riktigt fint.
Då vi inte fick kylen att fungera sa vi till om detta vilket åtgärdades omgående.
Fint poolområde (dock kallt ännu då de höll på att värma upp poolen nu) men även möjlighet att boka spa-bad till extra kostnad.
Städningen förstod jag inte, men ifrågasatte inte heller det så det kan jag inte klaga på. Under de fyra nätter vi var där fick vi sängar bäddade en dag och handdukar bytta samtidigt.
Restaurangen var bra, tog mat vd poolen och även tog med upp på rummet.
Ett minus under vistelsen var frukosten som kunde varit mer varierad överlag.

Rumstips: Välj rum mot pool
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack EvaE730
Omdömet skrevs 17 januari 2021

mycket trevligt hotell strax utanför ringmuren. trevlig personal, maten på hotellet hade kunnat vara snäppet vassare, men jag kanske bara hade otur med vad jag beställde. hur som helst var maten helt okej och således tycker jag de förtjänar 5 stjärnor.

Rumstips: utsikt mot havet är att rekommendera!
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack arvidl402
Omdömet skrevs 13 september 2020

Riktigt trevligt rum, funkade bra för oss, och vi hade ett med fantastisk utsikt över pool och havet.
Frukosten var en besvikelse, lite mer kärlek även att det är lågsäsong, hade vart bra då torra frallor och samma tråkiga pålägg i en veckas tid är så deppigt.

Trevlig städpersonal, fast vi såg inte mycket av dem under veckan. Hade uppskattat om de städat vårt rum oftare än 2ggr, även att vi påpekade det.

Omgivningarna skulle behöva lite mer omsorg och att se över slockna lampor hade vart bra, lätt att göra sig illa på gångvägarna när det blir mörkt ute.

Trevlig personal m synd att receptionen inte är kvar längre än kl 18

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 534camillar
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Helt underbara rum och utsikten är magisk. Bott många gånger på novi och man blir aldrig besviken! Bra frukost och jättetrevlig personal som gör sitt yttersta för att man ska trivas under sin vistelse

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 125tobiasa