Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline346 US$
eDreams346 US$
Tripadvisor346 US$
FindHotel
Trip.com
Omdömet skrevs 17 januari 2021

mycket trevligt hotell strax utanför ringmuren. trevlig personal, maten på hotellet hade kunnat vara snäppet vassare, men jag kanske bara hade otur med vad jag beställde. hur som helst var maten helt okej och således tycker jag de förtjänar 5 stjärnor.

Rumstips: utsikt mot havet är att rekommendera!
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack arvidl402
Omdömet skrevs 13 september 2020

Riktigt trevligt rum, funkade bra för oss, och vi hade ett med fantastisk utsikt över pool och havet.
Frukosten var en besvikelse, lite mer kärlek även att det är lågsäsong, hade vart bra då torra frallor och samma tråkiga pålägg i en veckas tid är så deppigt.

Trevlig städpersonal, fast vi såg inte mycket av dem under veckan. Hade uppskattat om de städat vårt rum oftare än 2ggr, även att vi påpekade det.

Omgivningarna skulle behöva lite mer omsorg och att se över slockna lampor hade vart bra, lätt att göra sig illa på gångvägarna när det blir mörkt ute.

Trevlig personal m synd att receptionen inte är kvar längre än kl 18

Tack 534camillar
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Helt underbara rum och utsikten är magisk. Bott många gånger på novi och man blir aldrig besviken! Bra frukost och jättetrevlig personal som gör sitt yttersta för att man ska trivas under sin vistelse

Tack 125tobiasa
Omdömet skrevs 6 september 2020

Utifrån sett snyggt hotell med fint läge vid havet. Utomlandskänsla med uppvärmd pool och man känner sig välkommen i snygg reception med utsikt över hav och poolområde med trevlig personal.
Dock känner man av att underhållet ligger efter. Lyxkänslan försvinner när alla stora glaspartier är smutsiga. Knarrande dörrar och dålig belysning på badrummet. Går heller inte att justera värmen på rummet. Stort minus när man promenerar hem från middag kl 20.30 på lör kvällen och vägen som leder till hotellet som har marlyktor inte är tända. Så man fumlar runt i mörker på en gropig och lerig grusgång med stora vattenpölar, lämna dina snygga skor hemma om du inte väljer att ta en taxi till centrum.

Tack Emelie12345678
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Kommer till hotellet och ska checka in. Det räcker inte med bokningsbekräftelse mailet utan den som bokat måste visa legg. Okey, men det tar tid att checka in.
Det finns få parkeringar utanför. Sedan finns en större parkering som är sand/grus en bit bort.

Rummet är litet och är skralt möblerat. Utsikt mot en camping som drar ner betyget rejält.
Man ser havet delvis.

Wi-Fi är svajigt.

Två bilder visar saker jag funderar på varför
De fanns där. Se bild med låda och 3!! Lycktor

Gick ner för att se om vi skulle äta middag men det var väldigt då bord och trångt.
Vi valde att äta inne i Visby centrum.

Till frukost så satt en tjej och putsade bestick. Övriga var utom synhåll. Och anledningen till varför jag nämner detta är för att det inte fanns tallrikar plus att många bord hade disk som behövde plockas bord.
Det fanns en del att välja på men,,, har man hotell o Visby behöver man ha färskt bröd! Och i alla fall mer att välja på än dem torra fralla som fanns.

Ni kommer inte att få besök igen av oss.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Sallytally