Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
Travelocity
Omdömet skrevs 13 september 2020

Riktigt trevligt rum, funkade bra för oss, och vi hade ett med fantastisk utsikt över pool och havet.
Frukosten var en besvikelse, lite mer kärlek även att det är lågsäsong, hade vart bra då torra frallor och samma tråkiga pålägg i en veckas tid är så deppigt.

Trevlig städpersonal, fast vi såg inte mycket av dem under veckan. Hade uppskattat om de städat vårt rum oftare än 2ggr, även att vi påpekade det.

Omgivningarna skulle behöva lite mer omsorg och att se över slockna lampor hade vart bra, lätt att göra sig illa på gångvägarna när det blir mörkt ute.

Trevlig personal m synd att receptionen inte är kvar längre än kl 18

Tack 534camillar
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Helt underbara rum och utsikten är magisk. Bott många gånger på novi och man blir aldrig besviken! Bra frukost och jättetrevlig personal som gör sitt yttersta för att man ska trivas under sin vistelse

Tack 125tobiasa
Omdömet skrevs 6 september 2020

Utifrån sett snyggt hotell med fint läge vid havet. Utomlandskänsla med uppvärmd pool och man känner sig välkommen i snygg reception med utsikt över hav och poolområde med trevlig personal.
Dock känner man av att underhållet ligger efter. Lyxkänslan försvinner när alla stora glaspartier är smutsiga. Knarrande dörrar och dålig belysning på badrummet. Går heller inte att justera värmen på rummet. Stort minus när man promenerar hem från middag kl 20.30 på lör kvällen och vägen som leder till hotellet som har marlyktor inte är tända. Så man fumlar runt i mörker på en gropig och lerig grusgång med stora vattenpölar, lämna dina snygga skor hemma om du inte väljer att ta en taxi till centrum.

Tack Emelie12345678
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Kommer till hotellet och ska checka in. Det räcker inte med bokningsbekräftelse mailet utan den som bokat måste visa legg. Okey, men det tar tid att checka in.
Det finns få parkeringar utanför. Sedan finns en större parkering som är sand/grus en bit bort.

Rummet är litet och är skralt möblerat. Utsikt mot en camping som drar ner betyget rejält.
Man ser havet delvis.

Wi-Fi är svajigt.

Två bilder visar saker jag funderar på varför
De fanns där. Se bild med låda och 3!! Lycktor

Gick ner för att se om vi skulle äta middag men det var väldigt då bord och trångt.
Vi valde att äta inne i Visby centrum.

Till frukost så satt en tjej och putsade bestick. Övriga var utom synhåll. Och anledningen till varför jag nämner detta är för att det inte fanns tallrikar plus att många bord hade disk som behövde plockas bord.
Det fanns en del att välja på men,,, har man hotell o Visby behöver man ha färskt bröd! Och i alla fall mer att välja på än dem torra fralla som fanns.

Ni kommer inte att få besök igen av oss.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Sallytally
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Tredje gången på detta hotell. Har varit mycket nöjd tidigare men nu verkar det ha hänt något i deras gästhantering. Första natten blev kanon - vi hade bokat Mastersviten och den var verkligen heeelt amazing! Rekommenderas varmt.

Sedan hade vi två ytterligare nätter och hade då bokat ett superiorrum på vån 4. Det fick vi inte för det finns inga sådana rum på vån 4 säger dom när vi checkar in. Nåväl - dom lade oss i ett deluxerum med snedutsikt mot havet. Inte jättemycket fel i det mer än att vi hamnade mitt i ett livligt konfernesgäng. Dom stog och tjattrade med varandra på varsin sida om vår balkong, enorm ljudvolym på dom (ja jag är inte 80 år men vill ha lugn och ro ibland)! Jag påtalade flera gånger att jag ville ha det rummet jag hade bokat men det bifölls inte.

Vid utcheckning gavs inget kvitto per auto - jag var tvungen att fråga. Det visar sig då att dom har tagit över 2 000 kr för mycket betalt. Receptionisten sa att dom ska fixa det och sätta åter pengarna på mitt konto. Vi får väl se hur det går med det.

Perfekt städning. Pool fin men för full. Coronatänk verkar vara = 0 både i pool och restaurang.

Rekommenderar jag: Njoe - kolla med någon ansvarig chef innan att du får vad du tror att du har bokat.

Kommer jag hit igen: Njoe - kommer i så fall att behöva ta kontakt med någon annan än de i receptionen för dom är lite fumliga.

Datum för vistelsen: maj 2020
2  Tack Anna-Christina K