Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
Travelocity
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bodde i en etage lägenhet, en sidan är mot innergården och poolen medans sovrumssidan är mot campingen. Så där kunde man se ”Bettan och Pelle” dela på en sardinburk och dricka öl. Vilka kontraster, det blev lite komiskt.
Lägenheten var fräscht och stor. Det negativa var att en dag fick vi inte nya handdukar/städ förrän efter 16.30, fastän vi ringde receptionen. Så ingen av oss kunde duscha innan dess. Städ bryr jag mig inte om men de hade väl åtminstone kunnat fokusera på att springa runt och ge alla gäster rena handdukar. Detta drog rejält ner mitt betyg.
Frukosten var fräsch, vi valde att äta tidigt så i dessa Corona tider upplevde jag ingen trängsel trots att det var buffé. Engångshandskar och handsprit fanns vid buffén.
Det finns en pool och poolbar, men tyvärr gick folk ut och paxade solosängar tidigt utan att dyka på flera timmar. Kan tycka att hotellet kunde ha personal som gick runt och tog bort ”paxade” platser där folk ändå inte ligger. De utger sig ändå för att vara ett **** hotell.
Barnen gillade att det fanns en studsmatta och det är ett stenkast ner till vattnet. Hotellet ligger på gångavstånd till Visby och man kan hyra cyklar. Det finns några elbilsplatser, vilket var bra.

1  Tack monicaj795
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Vi bodde i en bungalow studio med fantastisk utsikt och stor balkong/terass med kvällssol. Rummet var jättefint och fräscht. Enda negativa var att det blev väldigt varmt på nätterna, så vi fick ha balkongen öppen. Hotellområdet var riktigt fint med stor pool och massa solstolar samt bar, nära till stranden också. Promenad längs vattnet in till Visby på 20-25 min. Frukosten var fräsch och det fanns mycket valmöjligheter. Väldigt nöjd med min vistelse!

Tack klara_we
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Fin och ren hotell , bra service , Pella på receptionen varit väldigt hjälpsam,,,, endast musiken varit inte riktig passar hotellet samt sängen varit dålig kunde inte sova bra under 4 nattar som vi varit där, annars en trevlig,ren, lugn ställe som kan rekommenderas.

Tack mustafaaT8781HI
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Detta måste nog vara en av dem bästa hotellen på Gotland :) vi var på Novi två nätter och vi kunde inte önskat oss ett bättre boende. Man kan promenera längs vattnet in till Stora torget i Visby och då får man även se fina sevärdigheter på vägen, om man gillar att gå snabbt tar det nog 10-12min, gillar man att stanna upp och ta bilder så tar det ca 20 min. Men det är värt. På vägen tillbaka kan man ta en tuktuk om man vill de, vi betalade bara 75 kr

Vi var inte så mycket på Visby på dagarna, skulle rekommendera att man har bil och åker över till Fårö och besöker Sudersand, otroligt fint. Sedan har ni också Tofta strand ca 20 min bort med bil. Besök även blåa lagunen i Ar.

Tack bezzah
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Rummet på 19 kvm skulle behöva fler krokar att hänga saker/kläder på och något mindre skrivbord/hylla för att bli bättre. Badrummet är toppen. Den så kallade air condition sprutade ut varmluft på ena sidan och kallluft på andra sidan, fungerade alltså inte när det var 25 gr utomhus. Duschen vid poolen slutade fungera efter halva tiden, lite småäckligt att inte kunna duscha i stället för att bada i poolen när det var mycket barn i den. Musiken vid poolen var under ett par dagar på hög volym och hemsk, Vid frågan om byte av musik så sa personalen "chefen har bestämt och vi får absolut inte ändra"????

Rumstips: Välj inte de minsta rummet. Stranden är inte särskilt bra, går endast att bada från en brygga med massa folk.
Tack 608katarinaj