Omdömet skrevs 5 juli 2018

Vi bodde fyra personer i en bungalow, ett kombinerat kök/vardagsrum, ett sovrum med dubbelsäng och ett sovrum med våningssäng. Ett badrum och en toalett. Tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin. Två uteplatser + utedusch. Vi är jättenöjda med vårt boende och städningen under tiden vi var där. Det tog ca 10-15 minuter att promenera in till Visby centrum. Frukosten var supergod, mycket att välja mellan och trevlig och hjälpsam personal. Solnedgången från vår altan var oslagbar.

Tips för att välja rum: Vi bodde i bungalow nr 40 och hade jättefin utsikt över solnedgången från vår uteplats.
  • Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Kicki M
Omdömet skrevs 4 juli 2018

Var här och åt grillbuffé, imponerande! En kulinarisk oas med havet alldeles intill. Inget har lämnat åt slumpen, allt är hantverksmässigt tillagat med utmärkta råvaror, som gotländskt lamm, Ibericogris mm. Köttet det bästa vi ätit på länge. Trevlig servis och perfekt läge.

Bodde här: juli 2018
Tack Helena N
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Familjesemester till ett hotell vi tidigare sett på håll och tyckt såg fint ut och som har lyxambitioner. Fick ett fint rum med bra utsikt. Vänligt bemötande och bra frukost. Dock var det ingen kvalitetsupplevelse. Frukosten var inte mycket bättre än på ett standard 3-stjärnigt hotell. Personalen var generellt sätt väldigt ung, och oerfaren. Städning var acceptabel men ojämn, en dag var inte den ena sopkorgar tömd och handdukarna hängde på olika sätt varje dag.

Sammanfattningsvis ett fint och bra hotell med trevlig personal men utan den extra upplevelsen som man ändå utger sig för att försöka ge gästerna.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Erik N
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

vi var 10 personer vänner bokat 2 deluxe rum, delade oss 4,6 för att de 6 var 3 par som ville sova tillsammans. men har fått ett så liten rum för 6 och sängerna var seperat i 2 rum med 3 och 3. så ett par av oss tvingades till sova seperat. vi hade 54 kvm rum medan vår vänner hade 72kvm med 4 personer. receptionen och personelerna kunde inte lösa vår problemet och skyltade det på systemet som delat rum. de lovade oss att fixa det nästa morgonen men fortfarande gjorde ingenting. för att vi hade ingenstans annan att bo vi var tvungen att acceptera det litet rum. vi har betalt likadant pris som alla deluxe rum men fick ingenting tillbaka för det stor systemet fel. om de fortsätter använda den dumt bokning check-in systemet, rekomenderar jag inte NOVI resort till någon. för att det ska RUIN YOUR HAPPIEST TIME som det gjorde till oss

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
2  Tack Tugsoo P
Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Novi resort, inget höjdarställe!
Tillbringade ett par, dagar på novi i juni genom mitt jobb. Rummet var kolossalt enkelt det saknade stolar o bord, sängen var för mjuk och kudden hade fläckar. Tevens informationskanal funkade inte och någon skriven info saknades .frukosten på nedre plan gick inte att nå med barnvagn där var låst, vilket innebar att barnvagnar fick bäras ner för trappen! Jag bodde visserligen i ett av de enklare rummen men trots det verkar priset inte alls stå i paritet med kvaliteten på rummet ( dyrt helt enkelt) Nu var jag här i tjänsten och slapp betala tack och lov, jag skulle aldrig kunna tänka mig att åka hit privat. Vi skulle avsluta med lunch och sedan ta bussen till flyget 11:30, då började dom servera lunch 11:15!!!
Det här är inte ett bra ställe!!!

Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
2  Tack Alfnorberg