Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Det traditionella julbordet håller hög klass. Lax och sillar i många olika smaker. Efterrättsbordet får man inte missa, fyllt av goda saker.
Skaldjursplatån gör heller ingen besviken.
Personalen trevliga och tillmötesgående.
Hit kommer vi igen!!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 598helenah
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Bodde här i en oceanfront bungalow samt i juniorsvit och dubbelrum studio. Plus är läget och trevlig personal. Minus för dålig städning och underhåll. Det är lite småskavanker som borde fixas. Lite synd för annars hade det varit toppen.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack MalinS478
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Fina bungalows (som alla är privatägda) med bra läge. Ca 20 min promenad längs havet till Visby Centrum. Servicen/organisationen kring frukosten o baren når inte upp till den nivå som man kan förvänta sig med tanke på det höga priset. Miss i samband med bokningen, som dock kompenserades efterår, tyder på att organisationen ännu inte satt sig då det är "ny" operatör som driver verksamheten.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack StorclaesLink_ping
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde här under medeltidsveckan, så allt annat var fullt. Vi hyrde en lägenhet för att då plats alla fyra. Rummet var väldigt slitet, men hade hög standard. Dvs slitmärken på trappan, väggar, osv. Hörde i receptionen att detta beror på att det är bostadsrätter som hyrs ut som hotell, dvs om ägaren inte sköter sin lgh så ser det ut därefter. Vi betalade över 3000kr per natt och då förväntar jag mig tiptop, det var det alltså inte.
Alldeles för rörig frukost, som är dåligt organiserad vilket leder till långa köer. Känns inte riktigt som en frukost värdig ett rum för 3000 heller.
Läget är ok, bra om man vill ha närhet till havet och inte har något emot en daglig promenad in till visby men för långt bort annars.
Städningen är ganska dålig, hår i duschen fick vi själva ta bort...

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack GoldPeng
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Hotellet är väldigt fräscht och fint - servicen är katastrofal. Frukostmatsalen bemannades enbart av skolungdom som inte hade fått instruktioner om varken diskplock eller påfyllning. Frågade i baren hur restaurangen var öppen samma kväll och fick svaret "vet inte". En dam bredvid frågade samma bartender (när också ytterligare en kollega kommit på plats) samma svar "vet inte". Jag frågade vilken typ av kaffe som de kunde servera och återigen samma svar "jag vet inte". Ingen ansats att ta reda på eller hitta informationen.

Bungalowen och läget var super men servicen under all kritik. Med tanke på priset för övernattning så kan jag sammantaget inte rekommendera Novi Resort. Kommer satsa på ett av hotellen inne i Visby nästa gång.

Datum för vistelsen: juli 2017
4  Tack 827olles