Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bra

Att resa med Gotlandsbåten tyckte jag var en positiv upplevelse. Bra personal, ordning och reda och ... läs mer

Omdömet skrevs 6 september 2020

Per411
Göteborg, Sverige
Läs alla 101 omdömen

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Att resa med Gotlandsbåten tyckte jag var en positiv upplevelse. Bra personal, ordning och reda och punktlig.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack MorganO69
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Att de under COVID-19 har personal som långsamt släpper på passagerarna med avstånd mellan alla sällskap fick mig att känna mig trygg för överresan till Gotland.

Tack Per411
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Fruktansvärt. Katastrofala personer som jobbar på båten, på riktigt hemska personer och människor. Dyrt, går sakta, är dåliga platser, dålig mat. Finns inget som är bra med båten

Tack Alexander G
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bra information för bilresenären, lätt incheckning, rent och snyggt på båten, bra mat, sköna vilstolar!

Tack clas169
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Modernt och bekvämt på nyaste båtmodellerna.

Sköna sittplatser med möjlighet att ladda enheter.

Köttbullarna ska vara toppen enligt frugan.

Ok toaletter.

Ok städning.

Inte billigt att resa, maten är förväntat svindyr och serveringen är bara öppen vissa tider.

Bagage på bandet hanteras oförsiktigt så väskorna blir lätt smutsiga och risiga.

Alldeles för kallt på båten. Inte ok. Ladda med extra tröjor eller filt.

Tack Aliasjoje