Spara
Höjdpunkter från omdömen
En positiv båt Resa

Vår resa med Gotlands båtarna från Oskarshamn., var en trevlig resa smidigt och enkelt. Inga ... läs mer

Omdömet skrevs 22 september 2020
caun46
Höör, Sverige
från mobil enhet
Bra

Att resa med Gotlandsbåten tyckte jag var en positiv upplevelse. Bra personal, ordning och reda och ... läs mer

Omdömet skrevs 6 september 2020
MorganO69
Borås, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 101 omdömen

Omdömet skrevs 17 juli 2018

Nej det här var inte bra. Folk som ligger på golven och över hela bord i restaurangen. Slitna fartyg och dyra priser, både att åka och på plats i båten. Här finns verkligen plats för förbättring.

Tack carlhenrikrapp
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Höga priser, dåligt skyltat, omöjligt att boka numrerad plats i djursalongen. Vi hade bokat plats där men pga att en otrevlig äldre tant med två stora hundar vägrade låta oss sitta på samma stolsrad med vår hund fick vi sitta ute på däck till slut med vår hund. Vi orkade inte bråka med henne, men hade betalat 600 kr extra för två platser i djursalongen. När vi pratade med personalen om detta ryckte de på axlarna och sa ”ja vi har sagt det till de som bestämmer, det blir alltid såhär för man inte kan boka numrerat”. Dåligt skött budgetbåt med biljetter till överpris. Tyvärr drar båtresan ner vår i övrigt trevliga Gotlandssemester.

Tack Karin H
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Smidigt att boka, smidigt att checka in.
Men allvarligt talat - är svenskarna så snåla att de inte kan boka en sittplats eller kupé?? Istället sitter man och ockuperar hela restaurangen; sover på matborden mm så att det knappt finns några sittplats över för bistrots gäster...? Och personalen säger ingenting om det..

Tack Louise K
Omdömet skrevs 8 juli 2018

Vi som familj med bil behövde betala 4300 kr för tur och retur till Gotland. Vi anser att det är orimligt dyrt. Utifrån detta kommer vi att välja andra resmål i fortsättningen alt. flyga till Gotland. Inte ens internet ingick i detta pris. Det kostade ytterligare 70 kr.

4  Tack Jonny H
Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

En båt där det inte finns mycket att göra. När man ätit och efter det tagit en titt uppe på soldäck finns det inte mycket mer att görs än å vila. Förstår inte riktigt att man inte försöker göra resan trevligare?! Det finns visserligen bio men den kostar ganska mycket. Varför inte en spelhall med tex flipperspel? Eller ett gym där man kan träna? Massage? Det finns säkert massor av saker man kan roa sig med om bara möjligheten fanns.

Datum för upplevelsen: maj 2018
1  Tack Mayfair20