“Definitivt öns bästa burgare”
Omdöme om Mels Diner

Mels Diner
Rankad som nr 1 av 5 Smått och gott i Visby

Helt enkelt Gotlands i särklass bästa burgare, trevlig personal och dessutom billigt (studentrabatt finns dessutom)!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack yvonnewX7684WX

Omdömet skrevs 30 december 2020

Mycket goda hamburgare. Prisvärda, saftiga och stora portioner. Hamburgare, stor pommes, dippsås och dryck för under hundralappen - billigare än McDonalds! Dessutom är personalen supertrevliga. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: december 2020
2  Tack johololu
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

^^
Visbys dolda pärla, ligger en bit bort men lätt värt det.

Varför måste man ha minst 100 tecken? jfjfjfknakfklel.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack Oliver G
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Otroligt god burgare och en fantastiskt god milkshake. Prova den med choklad säger jag bara! Jätte-trevlig personal och skön stämning.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack 350callej
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Extremt goda hamburgare! Varför saknas konceptet på fastlandet?
Fantastiskt fin samhällside där personer långt från arbetsmarknaden får anställning på resturangen. Är det rättvist att vi ska behöva vänta ända tills nästa besök på Gotland för att kunna uppleva lika goda hamburgare? Hamburgaren med kött, halomi och lökring var god. Suverän service och smakupplevelse, de andra hamburgerhaken kommer snart vara utkonkurrerade om succén fortsätter.

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack adamsweden

Resenärer som tittade på Mels Diner tittade också på

Besökt Mels Diner? Berätta vad du tyckte!