“Vilken burgare!”
Omdöme om Mels Diner

Mels Diner
Rankad som nr 10 av 156 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bland de bästa burgarna jag ätit och med perfekta tunna krispiga pommes på sidan med vitlöksdipp till.
Kvalitén på börjarna i förhållande till priset är riktigt högt, jag har ätit 3 gånger så dyra börjare som är sämre.
Helt enkelt ett bra familjeställe med riktigt grymma burgare!

Tack schwen92

Omdömet skrevs 17 januari 2018

Hygget i industriområdet utanför stan.. måste ju vara skräp eller hur..? ICKE! Godare burgare får du leta efter länge och betala fånigt för. Här är det under 100 som gäller för full meny och riktiga burgare på riktiga råvaror.

Tack JohanD1813
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Helt klart värt ett besök ifall man gillar hamburgare!
Otroligt generösa portioner både för vuxna och barn.

Tack Janne P
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Vi var två familjer med barn som fick snabb och trevlig service på nolltid. Trots att stället var fullt.
Hemmalda hamburgare som smakar toppen och oerhört prisvärt.

Missa inte!

Tack Christian L
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Grymt goda hamburgare. Men FishNchips..ta bort den från menyn eller gör den lika lyxig som hamburgarna. Fantastisk inredning

Tack Maria D

Resenärer som tittade på Mels Diner tittade också på

Besökt Mels Diner? Berätta vad du tyckte!