“God lamm madras”

Indian Corner Osterport
Rankad som nr 88 av 144 Restauranger i Visby

Det regnade som sjutton så vi stannade på pensionat Breda blick i Visby. Ringde till Indian corner och beställde hem två lamm madras med naan. De ville ha 60 kr för hemkörningen.

Maten var god, så även naan brödet. Leverans i tid. Prisvärt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack teuvob

Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt smaklös och dålig mat, luktar illa i restaurangen, personalen satt och pratade i högtalartelefon under hela våran vistelse.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack worldwidebyAJ
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Mycket dålig mat och ännu sämre service. Jag kommer aldrig tillbaka. Människorna här är ganska dåliga till service

Datum för besöket: juli 2020
Tack honestreviewsvisby
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Inte minsta coronaanpassat. Ingen handsprit vid buffén, trängsel i kön till maten. Så vi beställde ala cart. Veg korma var en rinnig gul sörja med konserverade grönsaker. Skolmatsversion skulle jag kalla det. Även mutter paneer lämnade mycket att önska och hade också konserverade grönsaker. Trots att vi beställde ala cart var vårt naanbröd inte nybakt utan kallt och väldigt platt. Hade kunnat tänka mig betala 79kr per rätt för det vi fick men priserna var det dubbla

Datum för besöket: juli 2020
Tack elinafnile
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Den Pakistanska maten var så där i sin smak. Lite för välsaltad. En Mix Thali som i sin enkrlhet inte var en höjdare. Bemötandet vat tyvärr inte det bästa. Vi frågade om det gick att få en rätt i barnportion till en åttaåring och en tioåring. Det gick bra sa servitören. Det beställdes två Chiken tikka Masala för barn. Inget mer med det förrän det var dags att betala. Då tar de fullt pris för dessa två rätter som alltså serverades i barnportioner.
Efter en diskussion om detta och varför de gjorde kom den unge servitören som tagit vår beställning och pekade med handen mot utgången...
Hans kollega som sagt sig förstå våra synpunkter i det märkliga att servera barnportioner på en gästs förfrågan men ändå ta fullt pris så att det inte gick att slå in beställningen på annat sätt än de gjort.
Vi fick medhåll av en annan gäst som hört diskussionen som också hävdade att man inte gjorde så.
Inget vidare bra bemötande alltså!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Gotlandmedfamilj1111

Resenärer som tittade på Indian Corner Osterport tittade också på

Besökt Indian Corner Osterport? Berätta vad du tyckte!