“Barnportion till priset av en vuxenportion”

Indian Corner Osterport
Rankad som nr 91 av 149 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Den Pakistanska maten var så där i sin smak. Lite för välsaltad. En Mix Thali som i sin enkrlhet inte var en höjdare. Bemötandet vat tyvärr inte det bästa. Vi frågade om det gick att få en rätt i barnportion till en åttaåring och en tioåring. Det gick bra sa servitören. Det beställdes två Chiken tikka Masala för barn. Inget mer med det förrän det var dags att betala. Då tar de fullt pris för dessa två rätter som alltså serverades i barnportioner.
Efter en diskussion om detta och varför de gjorde kom den unge servitören som tagit vår beställning och pekade med handen mot utgången...
Hans kollega som sagt sig förstå våra synpunkter i det märkliga att servera barnportioner på en gästs förfrågan men ändå ta fullt pris så att det inte gick att slå in beställningen på annat sätt än de gjort.
Vi fick medhåll av en annan gäst som hört diskussionen som också hävdade att man inte gjorde så.
Inget vidare bra bemötande alltså!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Gotlandmedfamilj1111

Omdömet skrevs 14 december 2019

Ätit fyra år i rad på decemberresan här. Vi provar både nya och bekanta rätter och blir blir alltid nöjda och mycket mätta. Nan-brödet vi beställer extra är toppen att fånga upp det sista i de goda såserna med.
Vi har provat kyckling,lamm och räkor med både milda och starka såser och allt är gott. Kan verkligen rekomendera att äta här. Stora portioner.

Datum för besöket: december 2019
Tack Sophiebaravara
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Familjen beställde olika rätter, bla friterad kyckling, Thali rätter och Bhuna. Väl bemötta och god mat. Vi tog även nan bröd, vanligt och vitlök, och det var väl bakat.

Tack Majaelvira
Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap, trots detta kom maten fort och inget strulade. Trevlig personal. Bra indisk mat med mycket smak och stora portioner. Stark trea i betyg. Maten bättre än vad du förväntar dig när du ser lokalen, som hade behövt fixas till.

Tack sukigbg
Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Beställde hämtmat och blev djupt besviken. Jag undrar om de hade värmt upp buffén från lunchen och lagt i lådor? Naanbrödet var totalt smaklöst. Portionerna var väldigt små och med tanke på storlek och kvalité extremt dyrt

Tack M4242AOannaa

Resenärer som tittade på Indian Corner Osterport tittade också på

Besökt Indian Corner Osterport? Berätta vad du tyckte!