“Lunchrestaurang med extra av det mesta”
Omdöme om Wallers Krog

Wallers Krog
Rankad som nr 20 av 155 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 6 mars 2017 från mobil enhet

Tre gånger har jag ätit arbetslunch på Wallers - och alla gångerna har det varit mycket gott. Fräscht och smakfullt i trevlig miljö. Både om man äter en rejäl köttbit eller en mindre soppa. Personalen är bra och att sitta i det stora fönstret och titta ut på Visby gör att man mitt i arbetsdagen kan få en stunds vila. Ser fram mot att så småningom också komma hit och äta middag.

Tack Cecilia N

1923 av 143 omdömen

Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig och personlig service. Åt den utmärkta kötttalriken där älgkorven stod ut mest. Mycket bra utbud av alkoholfria drycker.

Tack JonasSTLM
Omdömet skrevs 17 december 2016 från mobil enhet

Maten var utsökt men tyvärr lämnade servicen en del att önska. Varför kan man inte få ha samma servitris under hela middagen när det är lite folk i restaurangen? Nu blev det fel med vinet på grund av att de bytte servitris fram och tillbaka. Dessutom var det stearin(!) i mitt vinglas och kaffet efter maten var kallt. Att det inte var riktigt varmt påpekade servitören, men varför servera det om man vet att det inte är riktigt varmt? Synd att de strulade så, hade gärna satt högre betyg annars.

Tack Patrik F
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Åt en fantastisk biff innan en konsert tillsammans med makens firma. Perfekt ställe för både jobb och nöje. Vi tog ett nytt vin servitrisen rekommenderade, som ännu inte fanns på menyn, och det var perfekt till maten. Kunnig och trevlig personal. Har aldrig gått därifrån besviken!

Tack hagafrun
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Utsökta smaker, vackert presenterade, vällagad modern mat. Service; trevlig, gästvänlig, tillmötesgående och glad. En restaurang som besöktes två kvällar av de 3 vi hade just nu

Tack Liselotte S

Resenärer som tittade på Wallers Krog tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Wallers Krog? Berätta vad du tyckte!