“Visby”
Omdöme om Torgkrogen

Torgkrogen
Rankad som nr 130 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig personal som verkligen visste vad service var. Åt fläskfilé med pommes o kantarellsås. Jättegott! Avsluta med en gin o tonic!
Går gärna dit igen! rēķins!

Tack Alf W

Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Supergod mat, helt fantastiskt faktiskt. Vi åt lamm, pepparstek och hamburgare och allt var enastående gott. Mycket trevlig personal dessutom, glad och hjälpsam. Priserna i nivå med vad som kan betraktas som normalt för Gotland (här finns inga låga priser) och väl värt det. Rekommenderas varmast!!

Tack JRA1970
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Finns inget att klaga på,förstår i inte deras omdöme. Pepparsås som var bland det bästavu smakat Dunkudden till dessert var pricken över i. Glad,lycklig och nöjd. Tack Nina❤

Tack karinl530
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Hemsk restaurangupplevelse. Besökte med min sambo och en vän. För det första beställde min sambo en öl som aldrig kom. Vi sa till två olika personer 3 gånger men ändå kom dom aldrig ut med den. Jag beställde husets röda där glaset som vinet kom i var smutsigt och vinet smakade surt. Till mat tog jag oxfilé på planka, min sambo tog pepparbiff och vår vän lamm. Köttet på plankan var med stor sannolikhet inte oxfilé, dessutom helt sönderpepprat. Bearnaisesåsen till smakade som färdiggjord från ica och potatismoset smakade bara peppar. Min väns lamm var också dränkt i peppar och smakade inte alls lamm. Pepparbiffen var inte heller bra. Dessutom hade de stekt allt kött välstekt fast vi bad om medium. Det blev ingen dricks och vi drog så snabbt vi kunde. Servitriserna var för övrigt inte speciellt trevliga. Besticken var smutsiga. Kändes som en stor turistfälla bara för att restaurangen låg på torget.

Tack Isabella L
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Vi beställde vitlöksbröd med oliver och tzatziki till förrätt (85kr)
På tallriken fick vi en HALV fryst vitlöksbaguett från Ica och tre oliver.
Till huvudrätt beställde min sambo kvällens tips, som va pasta carbonara, som innehöll både svamp och grädde, den va helt ok god vi va bara inte beredd på extra ingredienserna. (179kr)
Jag beställde en skaldjurspasta. Pastan hade dom väldigt uppenbart tinat från fruset tillstånd, musslorna gick inte ens med våld att få ut ur sina skal och scampin va snustorr. (189kr)
Gå någon annan stans skulle jag rekommendera!

1  Tack Lisa L

Resenärer som tittade på Torgkrogen tittade också på

Besökt Torgkrogen? Berätta vad du tyckte!