“Dålig mat, trevlig personal.”
Omdöme om Torgkrogen

Torgkrogen
Rankad som nr 130 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Beställde vitlöksbröd till förrätt. Var samma variant som man kan köpa i frysdisken på Ica, men för 85kr. Till varmrätt var det pepparstek för mig och pasta med färska grönsaker till frugan. Vilket skämt. Pepparsteken hade en så konstig konsistens, ungefär som en schnitzel. Pastan var konstigt nog både överkokt och för lite kokt på samma gång. Som klister på en pinne.
Pommes som jag fick till pepparbiffen var goda!
Trevlig personal.

Tack Safari16722626122

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Jag upplevde servicen som snabb, vi behövde inte vänta länge på mat eller dryck. Lagom portion, halloumiburgaren serverades med goda pommes, en supergod coleslaw och tryffelmajonnäs. Tyvärr var den picklade rödlöken på burgaren oerhört besk och näst intill oätbar på egen hand, och jag har aldrig sett så mycket peppar i en tryffelmajonnäs. Överlag var maten god.

2  Tack soa483
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Efter extremt lång väntan och en påminnelse fick vi in maten efter att gäster som anlänt efter oss serverats för länge sedan. Maten var kall och portionerna små. Översaltade pommes. Dålig service.

Tack 530malina
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Jag var där med min kille och vi ogillade maten. Vi beställde in samma rätt - ”Husets Oxfilépasta”, det var knappt något kött i rätten samt att det stod på menyn att det var kantareller i - vi båda fick två kantareller var. Pastan, som man föreställer sig inte ska vara så svår att tillaga, var överkokt som att de hade kokat upp en stor bunt pasta på morgonen som de sedan bara plockat ifrån. Såsen var hemskt mjölig som att den vore gjord på Sempermjölk och hela rätten föll platt. Otroligt dålig mat och vi båda var jättebesvikna efter. Vi borde verkligen ha läst omdömena innan vi gick dit, något vi båda ångrar i efterhand.

Tack 994rebeckak
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Den här dåliga maten borde inte ens få serveras. Sämsta planksteken jag någonsin ätit. Dyrt.
Tog dessutom jättelång tid att få maten.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 183linneag

Resenärer som tittade på Torgkrogen tittade också på

Besökt Torgkrogen? Berätta vad du tyckte!