“Gott men finns potential ”
Omdöme om Torgkrogen

Torgkrogen
Rankad som nr 130 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Jag upplevde servicen som snabb, vi behövde inte vänta länge på mat eller dryck. Lagom portion, halloumiburgaren serverades med goda pommes, en supergod coleslaw och tryffelmajonnäs. Tyvärr var den picklade rödlöken på burgaren oerhört besk och näst intill oätbar på egen hand, och jag har aldrig sett så mycket peppar i en tryffelmajonnäs. Överlag var maten god.

2  Tack soa483

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Efter extremt lång väntan och en påminnelse fick vi in maten efter att gäster som anlänt efter oss serverats för länge sedan. Maten var kall och portionerna små. Översaltade pommes. Dålig service.

Tack 530malina
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Jag var där med min kille och vi ogillade maten. Vi beställde in samma rätt - ”Husets Oxfilépasta”, det var knappt något kött i rätten samt att det stod på menyn att det var kantareller i - vi båda fick två kantareller var. Pastan, som man föreställer sig inte ska vara så svår att tillaga, var överkokt som att de hade kokat upp en stor bunt pasta på morgonen som de sedan bara plockat ifrån. Såsen var hemskt mjölig som att den vore gjord på Sempermjölk och hela rätten föll platt. Otroligt dålig mat och vi båda var jättebesvikna efter. Vi borde verkligen ha läst omdömena innan vi gick dit, något vi båda ångrar i efterhand.

Tack 994rebeckak
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Den här dåliga maten borde inte ens få serveras. Sämsta planksteken jag någonsin ätit. Dyrt.
Tog dessutom jättelång tid att få maten.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 183linneag
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Ouomärksam service. Försenad mat. Personal som inte talar språket. Pasta som är snustorr och saknar de ingredienser som marknadsförs dvs musslor etc.

Datum för besöket: juli 2021
Tack panoss591

Resenärer som tittade på Torgkrogen tittade också på

Besökt Torgkrogen? Berätta vad du tyckte!