“Inte värt ett besök”
Omdöme om Torgkrogen

Torgkrogen
Rankad som nr 129 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Efter extremt lång väntan och en påminnelse fick vi in maten efter att gäster som anlänt efter oss serverats för länge sedan. Maten var kall och portionerna små. Översaltade pommes. Dålig service.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 530malina

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Jag var där med min kille och vi ogillade maten. Vi beställde in samma rätt - ”Husets Oxfilépasta”, det var knappt något kött i rätten samt att det stod på menyn att det var kantareller i - vi båda fick två kantareller var. Pastan, som man föreställer sig inte ska vara så svår att tillaga, var överkokt som att de hade kokat upp en stor bunt pasta på morgonen som de sedan bara plockat ifrån. Såsen var hemskt mjölig som att den vore gjord på Sempermjölk och hela rätten föll platt. Otroligt dålig mat och vi båda var jättebesvikna efter. Vi borde verkligen ha läst omdömena innan vi gick dit, något vi båda ångrar i efterhand.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 994rebeckak
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Den här dåliga maten borde inte ens få serveras. Sämsta planksteken jag någonsin ätit. Dyrt.
Tog dessutom jättelång tid att få maten.

Tack 183linneag
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Ouomärksam service. Försenad mat. Personal som inte talar språket. Pasta som är snustorr och saknar de ingredienser som marknadsförs dvs musslor etc.

Tack panoss591
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Sonen beställde planka, medium rare, köttet var helt genomstekt och såsen rann över då det inte är mos runt hela plankan så allt såg väldigt geggigt och trist ut, vi klagade och fick en planka som var avsedd till någon annan där köttet var nästintill genomstekt men sonen var så hungrig så vi orkade inte klaga igen. Jag tog in saffransgrytan, där fisken var överkokt och seg, och likaså räkorna. Vitlöksbrödet som jag fick till var färdigköpt vitlöksbröd som man kan köpa på ica för en tia.

Tack musselsmurfens

Resenärer som tittade på Torgkrogen tittade också på

Besökt Torgkrogen? Berätta vad du tyckte!