“God mat, bra service”
Omdöme om Torgkrogen

Torgkrogen
Rankad som nr 130 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

På Torgkrogen stannade jag för att äta lunch, och när hemlagade köttbullar står på menyn så är det ett givet val för mig. Och det var jättegott!
Trevlig miljö (jag satt på uteserveringen), och snabb och trevlig service.
Mycket bra!

Datum för besöket: juni 2021
3  Tack MorganO69

Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Mycket dålig service, kall mat, mycket av maten bestod av halvfabrikat.. Vi fick vänta 45 min på varmrätten
Ta en annan restaurang

Datum för besöket: juni 2021
Tack Sightsee13817163414
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Helt uselt!!!
Mycket dålig service
Mycket dålig mat, absolut ingenting var bra.
Alla 4 i sällskapet vart otroligt besvikna.

2  Tack petrik_13
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Värsta stället jag varit på. Otrevlig personal som kommer fram och tvingar oss att beställa när hälften av sällskapet är borta. Tog minst 45 minuter att få drinkarna när det var som lugnast på restaurangen. När de väl kom så var de inte alls några goda drinkar. Atmosfären gjorde inte upplevelsen bättre då det spelades deppiga låtar. Skulle aldrig rekommendera detta ställe!!!

Tack Selmalin
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Maten dröjde mycket länge och personalen gav besked flertal gånger att den kommer strax. Väntade över 1 h på maten och när den kom in så var vissa rätter knappt varma. Stark pepparsmak. Håller inte kvalite till den prisklass som restaurangen håller.
Bristfällig service och ingen fråga hur maten smakade eller upplevdes. Om Ni mot förmodan äter här så ta med sittkudde för att uthärda de hårda stolarna och den långa väntetiden.

Tack GrandTour508739

Resenärer som tittade på Torgkrogen tittade också på

Besökt Torgkrogen? Berätta vad du tyckte!