“Perfekt kött”

mån 2/8
20:00
Rankad som nr 135 av 148 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Visbys bästa restaurang, mkt bra mat trevlig personal goda drinkar.Bästa utsikten nere vid hamnen. KANON!!

Tack lasseohlson

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt vid hamnen och god mat. Viltfärsbiff, angusburgare och pasta med oxfilé smakade bra!
Dålig service, tog tid innan vi fick beställa, fick kalla på personal. Sämsta var att vi fick betala för extra potatis till vildfärsbiffen, då det var bara 3 små potatisar.
Servitrisen lite snorkig när vi skulle betala. Behövde gå inomhus för att få betala!

Tack Marlun54
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Mysig restaurang vid hamnen. Stor uteservering. Bra priser och supergod mat. Rekommenderar rödspättan med hemgjorda pommes frites och dippsås. Supertrevlig personal.

Tack Hiahia33
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Stor förbättring, tydligen ny kock, mycket god mat, bra pris och jätte trevlig personal, och härlig vy över hamnen!

Tack 839thereser
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Maten va helt ok, jag tog fläskfilé och frun tog spätta. Vi tog dessa maträtterna när det var billigt, hade vi fått betala fullpris för så lite mat hade vi klagat direkt. Trevlig personal,fint läge.

Datum för besöket: maj 2017
Tack T5624LRchristopherp

Resenärer som tittade på Restaurang Trossen tittade också på

Besökt Restaurang Trossen? Berätta vad du tyckte!