Omdömet skrevs 14 juni 2020

Bara några hundra meter från Sky City ligger hotellet och man behöver inte gå utomhus för att komma till hotellet. Bra personal och trevlig miljö. Om man bor högt har man utsikt mot någon av de tre start- och landningsbanorna. Den normalt jättefina frukostbuffén är tyvärr ersatt med en mindre förpackad buffé vid receptionen. Men utomhuspoolen är fortfarande öppen. Fint utrustade rum, men hårt toalettpapper!

Datum för vistelsen: juni 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Michael N
Terese Pettersson, Annan på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2020

Hej Michael,

Stort tack för din återkoppling och ditt betyg. Visst är det ett magiskt läge vi har här mitt på Arlanda. Jag ser fram emot att snart få hälsa er varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Passion Manager
Clarion Hotel Arlanda Airport

Omdömet skrevs 17 april 2020 från mobil enhet

Bra, ansluten till Sky City!
Dyrt för en natt, drygt 2500kr (bokades runt 3 veckor innan vistelsen som varade 1 natt)!
Snabb incheckning och utcheckning!
Air conditioning på rummet!
Fräsch badrum!
Mycket bra utsikt!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Sebbe1999
TeresePe, Passion Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2020

Hej Sebbe,

Stort tack för ditt omdöme. Visst ligger vi magiskt till vid resa till och från Arlanda. Jag hoppas att jag snart får se dig om gäst hos oss igen.

Vänligen,
Clarion Hotel Arlanda

Omdömet skrevs 31 mars 2020 från mobil enhet

Vi kom med flyg från Portugal och var i akut behov av rum med bra klass men inte alltför dyrt. Vi var fyra par och vi sa till receptionen att vi kan betala 1200kr för bra rum. Priset på rummen var 1695kr.
Vi fick bra fina rena rum med väldigt bra comfort för 1200kr. Inklusive frukost. Väldigt bra av hotellet!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Bernt K

Hej Bernt,

Så härligt att läsa att ni fick en fin vistelse hos oss efter er resa. Jag hoppas snart att få hälsa er välkomna tillbaka.

Vänligen,
Clarion Hotel Arlanda

Omdömet skrevs 23 mars 2020

perfekt läge vid genomresa. reser varje höst till Mallorca och varje vår därifrån då är detta hotell det bästa vi funnit för övernattning innan flyget till Landvetter. fina rum, sköna sängar, trevlig personal och en mycket generös och god frukost.

Datum för vistelsen: mars 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack gustu2020
TeresePe, Passion Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2020

Hej,

Tusen tack för ditt fina betyg - det betyder mycket för oss. Vad härligt att höra att du haft en bra vistelse hos oss.

Hoppas vi får välkomna dig snart igen!

Vänliga hälsningar,
Passion Manager
Clarion Hotel Arlanda Airport

Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Betalde 160 kr för en timme på gymmet trots att hemsidan stod det 100 kr. Talade med receptionen om detta men de sa att priset var ändrat sig sedan månader tillbaka. Fint gym med bastu dock och frukt. Kände mig dock lite lurad efteråt då 160 kr är mkt för lån av en handduk och en timme på ett löpband. Jobbar dessutom i närheten så kommer inte rekommendera detta ställe till arbetskamrater eller kunder, tyvärr. Bättre lycka nästa gång clarion.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Danielfrilans
Ulrika Å, Kundansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Bästa Daniel,

Blir så ledsen att läsa din review och kan bara beklaga att du nåtts av fel info. Förstår att det blev en besvikelse.

Det stämmer att en entré kostar 160 SEK på vårt gym och det är superdumt nog våra gamla priser som står utskrivna på vår hemsida och vi blir gråhåriga över att ändringarna inte släpper igenom. Dragit till support pronto!

Förstår hur eller hur att det inte alls tar bort din upplevelse och att du inte lämnade oss med ett bra avtryck.
Skulle gärna vilja be om ursäkt för det här med ett plåster på såren... kan du snälla kontakta mig på mejl?

ulrika.aberg@choice.se

Tack!