Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
Priceline
eDreams146 US$
Hurb167 US$
Omdömet skrevs 16 juni 2017

Fint hotell med mycket bra läge inne på Arlanda, man slipper åka buss och man styr över sin egen tid. God frukost och mycket fina rum. Rent överallt, mycket skön säng. Lugnt och välisolerat. Kommer helt klart tillbaka!

• Restyp: Reste ensam
1  Tack nathaliej206
ClarionHotelArlanda, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Bästa Nathaliej

Tack så mycket för din fina recension hos oss och vad härligt att du fick en bra start på semestern hos oss!
Kul att du tyckte vår frukost och våra rum, jag hoppas du sov gott i den sköna sängen!

Vi ser fram emot att du kommer tillbaka och jag hoppas du haft en fin semester!

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Clarion Arlanda AirPort är fantastiskt, inte minst på grund av sin otroligt proffsiga personal. Utöver fina lokaler, härliga rum och god mat så finns en enorm flexibilitet att göra det där lilla extra. Att på några timmars varsel få byta till en större konferenslokal trots fullbokat har jag inte varit med om någon annanstans. Att en restaurangchef söker upp gästen på detta stora hotell för att personligen informera om en detalj i bokningen är också något utöver det vanliga. Det känns väldigt personligt och som att allt går att lösa när man möts, bor och äter på Clarion Arlanda AirPort - tack!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Linn S

Bästa Linn

Wow, vilken fin läsning, detta gjorde min dag!
Vad härligt att läsa om hur nöjda ni varit efter en konferens hos oss och otroligt tacksamma för att du delat med dig utav detta, jag har även meddelat all personal.

Vi är glada att läsa att du känner att allt går att lösa, då har vi lyckats förmedla vårt budskap.

Vi ser fram emot att ha er som våra gäster här flera gånger!

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt hotell för en övernattning på Arlanda.
Fint rum, tyst, svalt och skön säng.
Väl utrustat gym, utomhuspool och bastu.
Middagen åts på kitchen&table på tolfte våningen.
Frukosten är verkligen fem plus.

Tack Mepie

Bäste Mepie

Tusen tack för en sådan fin recension, vad härligt att höra att vi är det perfekta hotellet för övernattning på Arlanda och att frukosten levererar! Även kul att du fick tid över att prova våra faciliteter och tyckte om dom.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Mycket bra. Tyst trots närheten till start- och landningsbanan. Fina rum och superbra frukost med mycket valmöjligheter. Bra med personal som erbjuder påfyllning av kaffe och juice vid bordet. Närheten till incheckning är super.

Tack 1966leenal

Bästa Leena

Tack så hjärtligt för fin recension och feedback! Det gläder mig att läsa om din vistelse och om detaljen om vår frukostpersonal som servera påfyllning vid borden under frukosten, det är väldigt kul att höra att det är uppskattat!

Jag hoppas få välkomna dig snart igen!

Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Mycket bra hotell! jag kom dit på kvällen och åkte tidigt på morgonen, så jag hann inte spendera så mycket tid på hotellet. rummet var dock fint och höll bra standard. frukosten hann jag också prova och den var toppen.

Tack carolinelQ4252CA
ClarionHotelArlanda, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Bästa Caroline

Tack så mycket för din recension och vad kul att höra att du fick ett sådant bra intryck på den korta tiden du besökte oss. Jag hoppas att du har lite längre tid nästa gång och kan testa alla våra faciliteter.

Vi ser fram emot att välkomna dig åter!

Bästa hälsningar