Öppet i dag: 10:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Återbesök.

Hej igen, bättre än någonsin. Gillar man rapsolja av hög kvalitet och väldoftande kryddor då får ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2020
larob51
Mölndal, Sverige
Toppen

Vackert belägen gård som tillverkar oljor i flera olika smaker. Här finns café och mycket ... läs mer

Omdömet skrevs 4 augusti 2020
PatrikP63
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 55 omdömen

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

När vi är i Skåne och semestrar så brukar ett besök på Gunnarshögs Gård ingå. Där är det trevligt och egenproduktioner av rapsolja. De finns i alla möjliga goda smakkombinationer. Trevlig personal gör det ännu mer positivt

Tack klaraslena
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi tog ett stopp i gårdsbutiken under semestern och blev inte besvikna. Mysig gård, verkar vara barnanpassad då hela innergården mellan café och butik egentligen är en yta för barnen. Vad gäller priserna verkar det vara några kronor billigare än i butik men vad slår egentligen att handla direkt från gården där oljan är producerad? :) Trevlig personal och roligt utbud. Första test av produkterna bevisade att de lyfter matlagningen! Oljan med dill var riktigt god på färskpotatis.

Tack soa483
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Köpte rapsolja och fikade på deras kafé, trevlig personal och tokgoda bakverk som gården tillverkar själva med egna produkter i.

Tack Ulf B
Omdömet skrevs 14 maj 2020 från mobil enhet

Vi var här på studiebesök och fick en rundgång på gården. Erik var mycket duktig och rolig. Hitt kommer jag gärna igen. Väl värt att ta sig hitt för en matbit, handla eller låta barnen leka på gården.

Datum för upplevelsen: april 2020
Tack noemilund
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Vi har varit här förut och kommer att återkomma. Ett perfekt stopp för dig som gillar rapsolja och kryddor i högsta kvalitet. Fina lokaler och kunnig personal. Hela anläggningen lyser av kunskap och skönhet.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack larob51
Anja P, Ägare på Gunnarshogs Gard, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2019

Tack så hjärtligt för dessa fina ord. Bästa hälsningar Anja