“Perfekt placerad & djur tillåtna”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Inspire67 ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Perfekt placerad & djur tillåtna”
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 för en vistelse i juli 2020

Kan knappast bli mer centralt beläget mitt i Österlen. Trevliga och hjälpsamma värdar, skön vedeldad bastu med oslagbar utsikt mot 5500 år gamla fornlämning och en dopp i poolen på det.
Välstädat och på alla sätt välordnat.
Rekommenderar varmt.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
FredrikH2 ...
Long Beach, Kalifornien
Nivå 2 Skribent
8 omdömen
“En pärla på Österlen”
Omdömet skrevs 26 juli 2020 för en vistelse i juli 2020

Grymt bra boende med närhet till hela Österlen. Jättemysiga värdar. Huset, som har gästrummen i ena flygeln, är fantastiskt fint och välbehållet. Tillgången till pool och bastu är helt klart over the top.

Javier_ca ...
2 omdömen
“Suveränt”
Omdömet skrevs 9 juli 2020 för en vistelse i juli 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Jätte trevligt bemötande vid ankomst. Mysig stuga . Nära till allt båda ystad och Simrishamn.
Fräscht o renoverat kan på det varmaste rekommenderar denna oas med pool

lindalI30 ...
Skipton, Storbritannien
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Kommer gärna tillbaks!”
Omdömet skrevs 23 april 2020 för en vistelse i juli 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Bodde en vecka med mina mellanstora barn på denna fantastiska plats. Värdparet gjorde allt för att vår vistelse skulle bli härlig. Poolen och charmen i lilla Hammenhög ett extra plus. Passade på att se en konsert i sommarnatten under vistelsen. Lugnet, värdskapet och läget mitt i hjärtat av Österlen gör att vi gärna kommer igen!

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera