• Restaurang
  • Frukost ingår
Agoda.com
Agoda.com
Omdömet skrevs 17 maj 2016

Trevligt hotell med innergård med små bord. Vi bodde i ett rum (nr 14) som troligen var helt nyrenoverat, jättefint med balkong. Stor riklig frukostbuffé, varm mat kan beställas. Hotellet ligger 5-10 minuters promenad från centrum. Kan varmt rekommenderas.

Bodde här: maj 2016
Tack kristina642015
Omdömet skrevs 7 december 2015

Bra service på hotellet.

Mysig bar bredvid receptionen som var lugn och trevlig.
Frukostbuffen var mycket god och så mycket att välja på.

Ljusa trevliga rum med stora fönster. Några rum var på markplan vilket var mycket trevliga jag hade ett sånt rum. Bra för folk som har svårt med trappsteg och inte gillar att åka hiss. För de som använder rollator är det ju perfekt med ett sånt rum.
Hotellet ligger på en plats där det är väldigt lite biltrafik så det var inga störande ljud.
Stor fin mataffär finns nära hotellet. Och sen är centrum, torg och butiksgator inom gångavstånd.
Det var helteckningsmatta på rummet vilket somliga personer med allergier inte tål.

• Bodde här: december 2015, reste ensam
Tack Magda C
Omdömet skrevs 6 november 2015

Vi kom till hotellet igår, 5 november 2015. Efter 510 km i bil var det skönt att komma "hem". Hotellets standard var mycket bra. Personalen var serviceinriktad och kunnig. Rummet härligt med uteplats mot en innergård. Men det bästa var ändå frukosten. Riklig, god och estetiskt tilltalande. Sällan ger jag en femma i betyg men detta hotell får högsta omdömet. Min fru tycker likadant. Varmt rekommenderar jag detta boende.

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Dan A
Wencke W, Inhaber på Hotel am Schlosspark, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2015

Vielen, vielen Dank :-)

Omdömet skrevs 21 december 2014

4* och det stämmer bra med verkligheten. Bra standard, nya fräscha rum, dock ganska små men helt ok. Fräscht badrum med golvvärme och bra dusch + bra tvål/schampo--artiklar!
Snabb otrevlig service, perfekt tysk frukost i en otroligt trevlig, modern matsal.
Gratis parkering utanför och gångavstånd till hamnen, centrum etc.
Billig minibar, 2€ för öl/vatten.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack Lasse B
Omdömet skrevs 23 juli 2014

Trevligt hotell med rymliga rum. Service -vänlig personal. Frukost med stort utbud charkuterier och lax och gott bröd och frukt. Enda nackdelen är om man bor ut mot butikerna så kommer varuleveranser tidigt. Promenadavstånd till centrum.

Tips för att välja rum: Inte mot gatan/butiker för varuleveranser kommer tidigt.
  • Bodde här: juli 2014, reste som ett par
Tack 567Turist