Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Bra hotell med utmärkt läge nära hamnen. Trivsamt rum och mycket bra frukost. Vi hade rum mot gården vilket var en fördel då det var hamnfestival och ganska livat... Trevlig och tillmötesgående personal som gärna hjälper till att boka golftid och annat. Många trevliga barer och restauranger i grannskapet.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack fredlink
Omdömet skrevs 17 augusti 2015

Rummet vi fick låg på första våningen och hade stora fönster mot baksidan. Wow, det var reaktionen när vi kom in i rummet och när vi såg det stora badrummet med fönster.
Sängen var jätteskön med flera stora sköna kuddar.

Rumstips: Rummen mot baksidan har morgonsol men är tystare än de på framsidan, där en del har balkong.
Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Kristina S
Omdömet skrevs 10 juli 2014

Ett väldigt bra och fräscht hotell mitt i stan. Vänligt bemötande och bra service. Personalen var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Rent och snyggt. Väldigt bra frukostbuffé. Gratis parkering mitt emot hotellet. Vi kan rekommendera detta hotell.

Rumstips: Om ni reser med barn uppgradera till ett större rum
Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Svante K
Omdömet skrevs 19 oktober 2013 från mobil enhet

Vi hade tur att komma samma helg som deras hamnfestival så det var mycket som hände runt omkring. Vi fick parkera intill hotellet så det var nära att gå. Liten trång reception men charmig och framför allt trevlig personal.
Fint rum om dock litet men vi fick det minsta rummet men det var mysigt och typ räckte till för en natt.
Frukosten var bra med det mesta att välja däremot var personalen inte duktig på att fylla på då det tog slut, fick be om vatten 3 gånger innan det dök upp. Annars var allt till belåtenhet.

Datum för vistelsen: augusti 2013
Tack helenepson
Omdömet skrevs 1 maj 2013 från mobil enhet

Härligt och väldesignat hotel mitt i city.
Kanongod frukost och härliga och stora rum.
Det perfekta och mest prisvärda hotellet jag nånsin bott på.
Gratis parkering mitt emot hotellet.Väldigt hygglig och trevlig personal.

Datum för vistelsen: april 2013
Tack Steffo55