“Flexibel, gemütlich, bestens versorgt”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 27 november 2020 för en vistelse i oktober 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: oktober 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 27 2021
Sehr geehrter LamBras, vielen Dank für Ihre positive Bewertung auf Google. Es freut uns sehr, dass Ihnen besonders unsere flexiblen Buchungsmöglichkeiten, der Service und die Ausstattung inklusive Business Highspeed Internet so gut gefallen haben. Wir bedanken uns, dass Sie unser Gast waren und würden uns auf ein Wiedersehen freuen! Herzliche Grüße, Marc Kampowski
Tetiana R
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 23 september 2020 för en vistelse i september 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: september 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 30 2020
Sehr geehrte Tetiana R, wir freuen uns, dass Ihnen besonders unser Service so gut gefallen hat. Wir würden uns freuen, Sie wieder als Gäste bei uns begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße, Marc Kampowski
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera