“Ny Upplevelse”

Le Feu- Der Flammkuchen in Celle
Rankad som nr 1 av 121 Restauranger i Celle
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi tyckte det var värt att besöka denna resturang efter att läst
recensioner . Supergott tyckte vi det var med dessa tunna
pizzor och en god öl till.
Kan bara rekommendera att prova.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 822lenac

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Som en vanlig pub med så kallade flamkuchen... Helt enkelt som en pizza fast tunn deg. Många olika sorter att välja på. Rätt smaklösa.
Sallader finns. Bedrövligt utbud på vin, typ ett....
Inget speciellt. Du kan inte betala med kort.

Datum för besöket: juli 2017
Tack carinan2016
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Verkligen god mat , mycket smak . Kan verkligen rekommendera . Värt att testa . Ypperligt att dela på två .

Datum för besöket: juli 2017
Tack Agneta I
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

En liten mysig restaurang som i stort sett är inriktad på den från Elsass (Alsace) härstammade flammcuchen. En pizzaliknande skapelse men yta tomat och ost utan med med grädde,lök och fläsk i grunduppställningen. De har ett 40 tal olika med kött, fisk, vegetariskt, och t.o.m. desserter vilka serveras söta med bär el.dyl. Dessutom finns en del sallader och några andra rätter på menyn. Det vanliga utbudet av drycker finns. Vin (från Alsace) öl, kaffe av olika sorter. Dessutom en god créme brylé som pricken över i.
Betjäningen god och vänlig. Gick över till engelska när hon såg att vi inte förstod allt. Tog lite tid att få betala. Kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: april 2017
Tack Sneseglarn
Omdömet skrevs 29 mars 2016

Flamkuchen är en slags Pizza men supertunn botten och tomatsåsen utbytt mot ost. Verkade spännande vilket det också var. Smakade jättegott. Kan verkligen rekommendera detta för den som inte är "Vrålhungrig".

Datum för besöket: mars 2016
1  Tack Kennethtipsar

Resenärer som tittade på Le Feu- Der Flammkuchen in Celle tittade också på

Celle, Niedersachsen

Celle, Niedersachsen

Besökt Le Feu- Der Flammkuchen in Celle? Berätta vad du tyckte!