“Så gott!”

Bier Akademie Restaurant
Rankad som nr 2 av 119 Restauranger i Celle
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bokade bord på denna trevliga resturang när min man hade sin födelsedag.
Mycket nöjd med valet . Jag åt kalv med Pepparsås och min man åt Rouladen .
Mätta och belåtna blev vi. Trevlig personal och miljö.

1  Tack Lena C

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket god mat. Pröva Celleruladen, som en fylld carpacciorulle:-). Trevlig och kunnig personal.

1  Tack Mange88
Omdömet skrevs 12 september 2017

Ett så gulligt ställe, med fantastiskt god mat och trevlig betjäning. Mycket prisvärt. En liten pärla som man sällan hittar.

1  Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Var här på ölprovning i samband med en tre-rätters middag. Maten var god och riklig, likaså ölen, vi blev serverade 4 olika sorter, från ljust till mörkt. Trevlig personal, trevlig lokal och rena toaletter. Ett ställe som kan rekommenderas.

1  Tack Johnny D
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Jättemysig stad att åka på weekendtrip till. Trevlig gammal stadsdel med korsvirkeshus . Vi bodde nära gamla stan , på hotel Inter city .

2  Tack Agneta I

Resenärer som tittade på Bier Akademie Restaurant tittade också på

Celle, Niedersachsen
Celle, Niedersachsen

Besökt Bier Akademie Restaurant? Berätta vad du tyckte!