“Fantastisk mat”

San Marino
Rankad som nr 10 av 102 Restauranger i Celle
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar

Mycket mysig och originell restaurang. Sylvia en medelålders glad dam jobbar alltid i korta shorts!! Åt bruschetta, oxfilecarpachioo, saltimbocca och pasta. Allt smakade verkligen mycket gott. Rekommenderas starkt!!

Datum för besöket: september 2020
Tack birgittalm

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Trevlig miljö med uteservering i centrala Celle. Maten helt OK men servicen håller inte tysk kvalitet. Grinig och arrogant service. Man funderar mest på vilken maffiaorganisation restaurangen kontrolleras av.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Kjell-Arne E
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Stort urval av typiska " Italienska" rätter.
Maten var bra men servicen var virrig.
Kortmaskinen var trasig!?

Datum för besöket: maj 2018
Tack Tomas_P57
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Servitrisen gick vara runt och pratade. Nonshalerade oss fullständigt maten medioker. Inte någon finness. Vi tog var sin pastarätt. Lite mjölig.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Matgourme
Omdömet skrevs 7 oktober 2015

Vi åt två av restaurangens många pastarätter och var mycket nöjda. Servicen var mycket bra och personlig. Vi fick tyvärr vänta en stund på att få betala.
Ägarinnan gör att besöket blir en upplevelse. När vädret tillåter finns en fin liten uteservering.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Per H

Resenärer som tittade på San Marino tittade också på

Celle, Niedersachsen

Besökt San Marino? Berätta vad du tyckte!