Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Underbar miljö, rustika rum som med välbevarade detaljer som som takbjälkar. Fantastiskt utsikt, och ett mycket gott bemötande av värdparet. Sköna sängar, hemlagad frukost. Detta boendet rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack MarieF2741
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Varmt välkomnade och omhändertagande av det underbara värdparet. Fräscha och vackra rum med hänförande omgivningar. Personligt och smakfullt, samt påkostat inredda. Exceptionell frukost i deras vackra kök. En riktig pärla på Österlen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 730malinh
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Rumstips: They offer parking and charging for electric cars!
Datum för vistelsen: juli 2021