Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Vi hade en fin vistelse på alla sätt. Vi bodde högst upp mot havet, balkong med fantastisk utsikt. Fin liten strand och ett vackert poolområde med saltvattensbassänger - helt underbart. God frukostbuffé, lunch med kolgrillad fisk och skaldjur och bra kvällsrestaurang. Bra utbud av lokala viner från Sardinien. Bekvämt att ta bussen in till Alghero - den stannar utanför dörren. Fantastisk personal, vänliga och uppmärksamma. Mycket rent och välstädat. Återvänder gärna.

Bodde här: september 2017
Tack Vibs S
PNAlghero, Reception på Hotel Punta Negra, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Kära Vibs S tack så mycket för din snälla recension. Vi är glada att du tillbringade en härlig vistelse på Hotel Punta Negra och vi hoppas välkomna dig igen.
Paola och Hotel Punta Negra personal

Omdömet skrevs 15 september 2017

Ett fantastiskt läge bland pinjeträd och med havet helt nära. Normalstora rum, rena och fräscha. Vi hade bokat havsutsikt till en ganska dyr peng men klart värt det ! Frukosten utmärkt, mycket att välja bland, både varmt och kallt. Hotellet saknar hiss, väskorna bärs upp av personal.
Underbara pooler med havsvatten.
Restaurangen hade bra mat men lite dåligt utbud.
Helt klart ett hotell att rekommendera !

Tips för att välja rum: Havsutsikten var fantastisk om än med lite väl dyrt tillägg.
  • Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Gunnel J
PNAlghero, Reception på Hotel Punta Negra, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2017

Kära Gunnel J, tack för din snälla recension. Vi är glada att meddela att du kommer att vara nöjd med din vistelse.
Vi hoppas att välkomna dig igen på vårt hotell! Nästa år !!
Paola och all personal på Hotel Punta Negra

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Vi anlände idag med en grupp på 13 personer som hade bokat samtidigt i maj 2017 och vid ankomst fick vi rum på olika våningar och dom som bokat extra dyrt rum fick inte det för att hotellet hade gjort fel. Vi andra blev uppdelade på alla våningar trots att vi gjort en gruppbokning. Riktigt dåligt så långt. Hoppas på bättring.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
2  Tack Ulf P
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket vackert hotell med oslagbart läge. Vi hade terass med havsutsikt. Fantastiskt! Jättefin privat sandstrand med näst intill kristallklart vatten. Personalen både i reception och restaurang var jättetrevlig och proffsig.
Enda negativa var maten som inte höll fullt ut. Vi åt mestadels i närbelägna byn Fertilia. Wi-fi var också opålitlig, fungerade ofta inte alls. Men som sagt helhetsomdömet mycket positivt. Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Bengt Å
PNAlghero, Reception på Hotel Punta Negra, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2016

Kära Bengt, vi tackar dig för din recension.
Vi är glada att du är nöjd med din vistelse och framför allt med personalen.
Vi hoppas att du kommer och besöker Hotel Punta Negra igen!
Bästa hälsningar Paola och Hotel Punta Negra personal

Omdömet skrevs 27 juli 2016

Vi bodde på Punta Negra i juli 2016. Två vuxna och en flicka på tretton år.Ok standard och läge på hotellet. Vid stranden skulle ingå parasoll och solstolar. Eftersom man inte får plats med tre solstolar under ett parasoll använde vi två parasoll. Noteras ska att det fanns ungefär tio lediga parasoller på stranden. Till min förvåning kom det fram en badvakt och påtalade att man bara fick använda ett parasoll per rum, detta trots att det fanns flera lediga. Vid ett annat tillfälle gick min dotter upp från stranden, efter att ha badat, för att köpa en glass på hotellets cafè som hade försäljning utomhus nära pool och strand. Då påpekade personalen att hon inte kunde blöta ner på marken eftersom man kunde halka på plattorna . Detta visar på ett osmididigt och dåligt bemötande från viss personal.

• Bodde här: juli 2016, reste med familjen
5  Tack krib60