Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline129 US$
Booking.com129 US$
eDreams129 US$
Travelocity129 US$
Orbitz.com129 US$
CheapTickets129 US$
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Bodegan vi vandrat till var fullbokad å då tänkte vi så på väg hem, hur illa kan det vara?
Charmlöst å riktigt dålig mat serverad av snäll servis.
Maten var en burgare servisen överöste med beröm: smaklös, liten å mycket grå i kulörtes var köttet. Fries, majo å ost var en par med Mc D.
17 euro
För 33 euro serveras en enligt servisen hyllad gös. För 33 pix tror man att det ska serveras iaf 2 små fileter eller 1 stor.
Det kom en liten file dränkt i skirat smör å några grovt skurna rotsaker, piffat med en dillvippa.
3 stora kokta potatisar serverades apart märkligt nog.
Illa å inte prisvärt.
Fyllde hålet i magen för en allt för dyr peng.
Vi gick sedan förbi en restaurang som hette Betty som såg klart roligare ut.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Travel604071
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Vi anländer till hotellet kallat GraceÅland. Tydligen är hotellets ägare en Elvis-kopia vilket inramade gamla gula urklipp i lobbyn vittnar om.
Det vi blir varse när kliver in i hotellet är att tiden stannat i 80-talet. Det kan ju vara charmigt och klimatsmart men rat och skyltar med uppmaningar förstör den feelingen.
Rummet är för övrigt kallt men luktar i alla fall inte jord som lobbyn.
Frukosten är ok men personalen bokstavligen springer runt buffébordet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Jahaduu
Omdömet skrevs 15 juni 2019

Personalen är jättetrevlig, det känns som att de är på rätt plats
Men slitet hotell... Trasig blinkande lampa i receptionen, trots att man noterade det dag ett, bytte man inte till dag två.
Man upplyses om att vara försiktig med nyckeln så att man inte bryter av den. Vilket tydligen inte är ovanligt. Ett tips till hotellägaren: om ni monterar handtag på dörrarna (struntsumma) så behöver man inte använda nyckeln som öppnare, borde betyda att de håller längre..?
Sen, en petitess möjligen, men alla, även den åländska flaggan ser bättre ut om den är hissad helt i topp och inte några decimeter ner.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack malinahlen
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Ett ok hotell för en övernattning, andades 70 tal men rent på rummen, däremot helt hutlösa priser på mat och dryck, tyvärr fanns det inte några alternativ i närheten att välja på så det var bara att betala och se glad ut, men om dom vore lite om och kring sig så borde dom sänka priserna för att få tillbaka sina gäster.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Bengt M
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Väldigt bra bemötande när vi anlände. Hotellet andas 80-tal och lite slitna rum men rent. Sängarna är av mindre bredd ca70cm, lite smalt men ok för någon natt.
Badrum av standard plastmatta.
Frukosten håller bra nivå och matsalen mysig som 80-talet.
Vi åt middag en dag på hotellet och var fullt nöjda med mat och personal.
Trevligt bemötande vid utcheckning så kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack peterhI1276QO