Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Verkade vara ett bra ställe med tanke på alla fina recensioner, men när jag och min kvinna satte oss på bryggan kom ägaren och skulle visa ballarna helt öppet framför oss och skulle minsann starta en konversation. Jag tog min kvinna i handen och gick upp på rummet på en gång och skulle aldrig rekommendera detta ställe om man inte gillar blottande gubbar såklart.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Anton A
Relax22689230955, Manager på Gastgard Christiansund, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2019

Ja du Anton... Ägaren hade inga planer på att visa några ballar för er, han kom ut ur bastun och eftersom ni satt vid sjön behöll han handduken på sig och satt på soffan vid sjön och för att svalka sig istället för att doppa sig. I en finsk traditionell bastu badar man nämligen utan kläder. Någon kontakt försökte ingen ta med dig eftersom det var mycket tydligt att du inte ville att någon skulle tilltala dig eller din kvinna. Mot sitt bättre vetande hälsade han och frågade hur er dag varit.

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

För arton år sedan var vi här med en liten bäbis, nu återvände vi med en vuxen dotter. Och hamnade i samma rum som förra gången - Vi konstaterar med glädje att stället håller stilen! Här var pensionat på 1920-30-talet, sedan var det uppehåll under en lång period innan nuvarande ägaren tog upp gästhemsverksamheten. I huvudbyggnaden finns sällskapsrum och här serveras en välsmakande frukost. Kaffet var gott! Många rum finns i två modernare längor med utsikt mot en havsvik. Rummen är enkla, men fräscha. Sängarna är sköna och sänglinne och handdukar är fräscha. I dessa rum finns ett minikök med kylskåp. Fin toa och dusch. Cyklar finns att hyra. Grillar till utlåning. Stället ligger bara några få minuter från Eckerölinjens färjeläge och Eckerö med flera restauranger och kiosker. Vi återvänder gärna hit igen (och den här gången lär det inte dröja 18 år!).

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack JN654
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Ett utmärkt ställe att bo på nära färjan. Härlig stor tomt med sjöläge. Vi utgick från gäst gård och gjorde många trevliga utflykter. Fin frukost sen reder man sig själv resten av dagen. Fina längor med små rum med uteplats. Mycket trevliga ägare som spred en hem känsla bland gästerna. Tack för några härliga dagar, ett ställe man gärna återvänder till.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack bodilw644
Omdömet skrevs 31 juli 2016

Vi bodde här en natt på en kort cykelsemester. Det var lätt ta ta bussen från färjan. De cyklar som man sedan kan hyra på Christiansund var toppen. Trevlig frukost. Mycket bra läge för den som vill ha har några dagars cykelsemester på Åland , speciellt då på Eckerö. Bra wifi.
Denna ö har en del att bjuda på. T. ex den fina badstranden Degersand och det ståtliga posthuset med fina utställningar.
Vi kan absolut komma tillbaka hit.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Lejon13
Omdömet skrevs 15 november 2015 från mobil enhet

Trivdes bra på gästhemmet! Bodde i längan nedanför huvudbyggnaden med eget pentry och badrum. Enkelt men funktionellt. Trivsam trädgård där man kunde sitta och titta ut över vattnet med ett glas vin.
Frukost bra! Personal bra!
Kan absolut tänka mig att bo där igen!

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack lillasysterx2