“Superbra”

Rankad som nr 3 av 72 Restauranger i Val Thorens
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bodde på hotellet och hade halvpension på restaurangen med tre rätters middag. Varierad och spännande mat, raclet, fondue, italiensk, mexikanskt och annat. Vi var ett stort sällskap då lite svårt för personalen att se till att allt kom in samtidigt men de gjorde sitt bästa.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 239saraa

Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang som är mycket populär. Det var precis att vi fick plats så boka gärna om ni vill gå dit.
Vi åt hamburgare, ryggbiff och gnocchi. Maten var god och trevlig service.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Victwast
Omdömet skrevs 31 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang. Dom kändes lite underbemannade men annars var service. Vårt sällskap åt smoked raclette och fondue och det var jättegott!

Datum för besöket: januari 2017
Tack martino307
Omdömet skrevs 21 mars 2016 från mobil enhet

Helt ok mat. Överenskommligt pris. Dock lite högljutt om man vill ha en lugn lunch. Cesarburgaren kan rekommenderas

Datum för besöket: mars 2016
Tack Y2149WQannap
Omdömet skrevs 30 april 2014

Vi hade halvpension under påskveckan. Vi fick fin mat, trerättersmiddagar, fondue, racklette... Maten var mycket god. De var mycket trevliga och hjälpsamma. Jag åker gärna dit igen.

Datum för besöket: april 2014
    • Atmosfär
Tack Pavel K

Resenärer som tittade på L'Auberge des Balcons tittade också på

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

Besökt L'Auberge des Balcons? Berätta vad du tyckte!