Hotel Pejsegaarden
ScandicHotels.com
Hotel Opus Horsens(Horsens)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Redan små dubbelrum som säljs som familjerum! Två slitna extrasängar fyller golvytan och stolar och fåtölj är därför borttagna men det går ändå inte att röra sig i rummet. Poolen uppskattades dock mycket av barnen. Annars enkla men ganska trevligt inredda rum. Kryp i en av extrasängarna så vi bytte hotell. Dock inget tjafs om detta utan vi fick pengarna tillbaka.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack MajsanKristina
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

vI var här i juli 2016 på en familjesemester, det var ingen angenäm upplevelse. Detta är definitivt inget 4 stjärniga hotell. Låt ej inte luras av det billiga priset man får verkligen inte mer än vad du betalar. vid frukosten fick vi stå och vänta på bord som var helt överfulla med disk. Till slut fick vi plocka undan själva om vi skulle få sitta,det var ingen som brydde sig. Buffén på kvällen var dyr 150 Dkr dessutom var den undermålig kall spagetti med någon sås som såg ut som hundmat akta er för detta. Personalen var otrevlig frågade man efter något snäste dem bara av en Jag säger bara en sak försök och hitta ett annat hotell om ni inte vill ha hela semestern förstörd.

• Bodde här: juli 2016, reste med familjen
1  Tack mickemetaxa
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Jag kan börja med att, vi fick en bra första inblick utav personalen, poolen var bra, väldigt slitet rum, kan faktiskt sägs att jag och min fru såg insekter i rummet, kunde knappast sova, rummen städas tydligen innan man checkar in men här verkade det inte va så, mysigt ställe men servicen på självaste rumen var katastrofal. Rekommenderas EJ! Omdömet fick 5 stjärnor så att alla kan ta del utav den och läsa, det kanske var 1 gång sak med insekterna men så ni vet om det när ni bokar, vad man kan råka ut för. Lycka till!!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Ibrahim C
Omdömet skrevs 15 augusti 2015

Hotellet låg i en liten by, enda restaurangen var den som var på hotellet, de serverade en god buffé varje kväll. Frukostbuffén var bra med helt ok utbud. Inomhus pool som gav vistelsen en liten guldkant. Rummen helt ok, kunde ha vart bättre städat. Trevlig personal.

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack 921jeannette
Omdömet skrevs 4 augusti 2015 från mobil enhet

Jättefint hotell med pool som barnen älskade. Bra frukostbuffé med mycket och välja på. Enda nackdelen var att vi fick ett sådant litet rum så vi klev på varandra hela tiden och vi hade önskat att städning skulle ingå varje dag. Fanns mycket för hela familjen och göra spelrum, bowling, legorum, hoppborg.

Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Jannike G