Omdömet skrevs 13 juli 2017

Vi bodde här en natt i tre olika rum. Slottet ligger vid en underbar park. Fina och vackra allmänna utrymmen. Bra frukost. Festmiddag med fast meny och dyr. Vi åkte till golfrestaurangen istället. Men rummen är en stor besvikelse. De är små och badrummen är minimala. Handdusch från handfatet, kullerstenar på duschgolvet så allt blir blött och det går inte att torka upp. Trasiga lampor byts inte. Ett av rummen hade en allmän balkong utanför fönstret och bara tunna, genomskinliga gardiner. Full insyn och balkongen var full av gäster dag som kväll. Oacceptabelt. Varför har de inte fixat en rullgardin???En fyra för slottet och frukost. En tvåa för rummen. Inte värt pengarna, välj ett av de fina B&b som finns i närheten istället

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack GabriellaSweden
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Härlig park runt slottet. Stig ner till havet. Helt ok men ganska enkla rum. Bra middag men rätt mycket pengar. Samma sak med frukosten. Parkeringen under träd med gropig väg, problem med låg sportbil.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Magnus H
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde på detta charmiga ställe, det var i mina ögon något dyrt för vad det levererar. Rummen var ok och personalen var väldigt service minded. Frukosten var helt ok. Wi-fi fungerade inte helt som utlovat. De berättade att fiber var beställt och på ingång. Men för tillfället fungerade bara wi-fi på gemensamma utrymmen, på rummet var det stendött

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack stefanostromberg
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Blev ganska neutralt bemötta vid incheckningen. Tog ca 1 minut.
De lånade ut cyklar gratis. Hade hellre betalt för att få fungerande cyklar!!
Frukosten var inte någon slottsfrukost. Helt ordinär.
När man bor på ett slott o betalar mer för ett rum än likvärdiga inärheten förväntar man sig lite extra!
Läget var underbart ! Fantastiskt fin park, nära till möns klint.
Damen som checkade ut oss var glad o trevlig!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 107malinn
Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Romantisk rogivande välskött vacker park. Vi gick med på en guidad tur i lustslottet, att rekommendera. Tag gärna med picknick korg att njuta av i parken som är stor nog att man kan hitta avskilt .Finns restaurang men öppnade senare än vi hade planerat.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Carina I