“Middag”
Omdöme om Pizzeria Slika

Pizzeria Slika
Rankad som nr 3 av 18 Restauranger i Milna
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt pizza och pasta. Pizzorna rekommenderas varm något av de bästa vi ätit i Kroatien. Tyvärr fick vi vänta väldigt länge innan maten kom in men det beror nog på att det är ett väldigt populär resturang.

Tack Mats E

Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig pizzeria i hamnen i Milna. Pizza och pasta var riktigt bra! Frutti di mare pastan var en favorit. Barnen åt pizza som var stenungnsbakad. Rekommenderar ett glas lokalt vitt Chardonnay till pastan.

Tack steve c
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Denna restaurang i Milna vill jag rekommendera både avseende smak, service och läge!
Jag själv valde en salamipizza med extra salami som var väldigt god. Faktiskt den godaste jag ätit..
Även mina vänner var väldigt nöjda, goda ölsorter hade de också.
Till detta ställe kommer vi tillbaka!

Tack NicasGBG
Omdömet skrevs 19 juli 2017

Vi beställde tre olika sallader. Alla tre sallader var trevligt upplagda och välsmakande. Något små portioner möjligen men helt ok. Den fjärde i vårt sällskap beställde lasagne som fick toppbetyg, lasagnen var dessutom rejäl i storlek.

Servicen var snabb och effektiv MEN betyget dras ner rejält pga betalningsproceduren. Servitrisen prövade att ta kort men det fungerade inte. Servitrisen meddelar att maskinen inte fungerade pga internetbekymmer. Sedan lägger hon ned vårt kort och går därifrån, sedan ställer hon sig en bit bort och väntar. Ganska snart förstår vi att vi själva måste ta initiativ till att lösa betalningen. Kanske är detta en kulturkrock men i min värld, om restaurangen inte har fungerande utrustning så skall det till en rejäl portion ödmjukhet och kanske en enkel fråga till kunden om kunden kan tänka sig att betala kontant? Denna kommunikationsförmåga saknade servitrisen vilket ger ett lågt betyg. Dåligt.

Tack Brumbafalk
Omdömet skrevs 6 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket goda pizzor i tre storlekar vilket var jättebra eftersom vi var olika hungriga så här på lunchen. Vi åt också sallad och vitlöksbröd. Allt kika gott. En bra prisnivå och jättegott kaffe. Trevligt bemötande!

Tack ullisa1966

Resenärer som tittade på Pizzeria Slika tittade också på

Besökt Pizzeria Slika? Berätta vad du tyckte!