“La Grande Motte”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Valbo, Sverige
1 omdöme
“La Grande Motte”
Omdömet skrevs 3 juli 2018 för en vistelse i juni 2018

Bra lägenhet med utsikt över hamnen. Överlämning utav nycklar etc fungerade utan problem. Lägenheten fungerar bra för 2vuxna med 2barn. Plus för att lägenheten hade tvättmaskin = lätt att skölja kläder och handdukar vid behov. Lägenheten ligger utefter restaurangstråket som erbjuder ett stort utbud. Stora Välskötta stränder och långgrunt gav gott om utrymme för alla.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera