“Bel endroit:proximité de la plage et des ...”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 hjälpsamhetsröster
“Mrs”
Omdömet skrevs 18 juli 2019 för en vistelse i juli 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiskt läge mitt i byn. Vänlig uthyrare som var lätt att kontakta och svarade på både franska och engelska.
Huset är ganska slitet och i behov att uppfräshning, låg nivå på utrustning, ingen skärbräda, ingen riktig kniv, ingen sax, endast 1 rulle toalettpapper etc.
Presenterades som boende för 4-6 personer men erbjöd endast 2 tekoppar, 3 likadana vinglas, 4 äggkoppar osv.

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Yoga_nama ...
Montpellier, Frankrike
2 omdömen
Omdömet skrevs 25 juli 2020 för en vistelse i juni 2020

Datum för vistelsen: juni 2020
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera