2 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Booking.com139 US$
eDreams139 US$
Omdömet skrevs 12 november 2019

Kom till hotellet väldigt sent, men möttes av en trevlig portier som hjälpte till att checka in, visade oss till hissen etc... Rummet var väldigt trevligt, men kallt ; air-condition kontrollen var lite svårbegriplig, så fram emot morgontimmarna var det väldigt varmt i rummet. Badrummet och toaletten hade inte golvvärme, vilket gjorde det lite obekvämt, men annars fanns allt och det var väldigt rent. Frukosten serverades på våning 5, vilket var lite trevligt - den hade allt Du kan begära, såväl varm som kall mat. Bor gärna här igen om jag kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack pappis123